eitaa logo
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
98.2هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
721 ویدیو
13 فایل
کانال تجربه های کلاس همسرداری تنهامسیر https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec 🔶 برای ثبت نام کلمه "همسرداری" رو به آی دی زیر ارسال فرمایید:👇🏼👇🏼 @admin_hamsardari شرایط ثبت نام خدمتتون تقدیم میشه. ادمین دریافت نتایج دوره ها:
مشاهده در ایتا
دانلود
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️ اولین صوت منتشر شده از بهشت ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
سلام خدا قوت بهتون. من الان با افتخار ۴ ساله که تنها مسیری هستم.در کلاسهای مختلفتون شرکت کردم. تو زندگیم با همسری که خیلی با من فرق داره از لحاظ اعتقادی و سیاسی ، به آرامش رسیدم و ایشون هم متقابلن راضیه خداروشکر. در تربیت فرزندانم تا به اینجا نسبتا موفق بودم.با توجه به آموزش کلاسهای تربیت فرزندتون. دیروز یه موضوعی برام پیش اومد که به نظرم اومد بهتون بگم. رفته بودم نوشت افزاری برای خرید کاغذ کادو. تا وارد مغازه شدم طبق عادتی که دارم با خوشرویی و خیلی گرم سلام و احوالپرسی کردم. فروشنده دختر جوان بی حجابی بود. یه مشتری آقا با حالت عصبانیت داشت صحبت می کرد، ظاهرا یک بسته کاغذ آچار خریده بود و از گرونی و افزایش قیمتش عصبانی بود. مرد میان سالی بود با تیپ فجیع که لباسش یقه ی باز تا روی سینه و موهای سینه ش رو به نمایش گذاشته بود، یه کلاه پهلوی هم سرش گذاشته بود. همین که من رو دید با اشاره ی دست و عصبانیت برگشت گفت این گرونی ها همش تقصیر این چادر به سرهاست که هر شب میریزن بیرون و آقام آقام میکنند، و شروع کرد به توهین کردن به رهبر شهید😔 دختر فروشنده هم باهاش همکاری کرد. من واقعا موندم چیکار کنم. از اونجایی که غافلگیر شده بودم خشکم زد. تا به خودم اومدم دیگه از مغازه اومدم بیرون، خیلی دلم شکست و گفتم چرا نسل این آدمای احمق برداشته نمیشه. وقتی رسیدم خونه با اینکه خیلی دلم شکست و ناراحت بودم یهو با خودم فکر کردم این چادری که سر منه چقدر باعث عذاب انسان های شیطان صفت میشه. اولش واقعا ناراحت بودم از رفتار زشتشون ولی بعد منطقی که فکر کردم دیدم سلاح من همین چادر بود که سرم بود و چقدر زخمیشون کرده که اینطوری رفتار می کنند با منی که با خوشرویی تمام وارد اونجا شدم. اولین بار بود میرفتم اونجا و البته بار آخرم هم خواهد بود. ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
سلام خدا قوت بهتون. من الان با افتخار ۴ ساله که تنها مسیری هستم.در کلاسهای مختلفتون شرکت کردم. تو زن
وقتی مذهبی ها کار نکنن دشمن انقدر روی ذهن همه کار میکنه که مقصر همه بدبتتی هاشون رو آخوندها و چادری ها میدونن باید کار کنیم.. باید قوی بشیم...
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 75 🔵 چرا خدا بهشت رو گذاشته و جهنمم گذاشته؟؟ 🔸چون "باید" بهشت رفت و
76 "خانواده‌ای از جنس نور" 🔰 یکی از برنامه های قشنگِ ما بچه شیعه ها برای "تقویتِ روابط خانوادگی و روابط اجباری " که "رشد و نور" توش هست 💎👈روضه ی ابا عبدالله الحسین علیه السلام هست . 🕊🔅🌷 🔹وقتی از خداحافظی یه خواهر و برادر حرف میشه ، همه ی جوونا یاد میگیرن خواهر هم چیز خوبیه ها.... 🔹همه ی جوونا میگن برادرم چیز خوبیه ها.... 🔸وقتی روضه ی عمو جانم ،عمو عباس گفته میشه میگن عمو داشتن چقدر چیز شیرینیه.... 🔸عمه جان زینب رو که میشنون با خودشون میگن چقدر عمه محترمه... 🔹بابا حسین و مناجات های بچه های امام حسین توی روضه ها که گفته میشه 💓 اصلاً محبت ها به پدرها افزایش پیدا میکنه.... 🌺💕🔝 💠 میخوایم بریم یه گوشه ای از کربلا که گوشه ی محرمانه ای هست.. 〰 ان شالله کربلا رفتی این روضه رو آرام تو دلت بخون.... 😔 ⛺️خیمه گاه یاد این روضه بیوفت خیمه گاه جای با عظمتی هست، عبادتگاه حسینه توی راه مشهد که میری یه جایی هست بهش میگن قدمگاه چون امام رضا علیه السلام فداشون بشم یه قدم اونجا گذاشتن ✴️ وقتی میری خیمه گاه، نزدیک ده شب امام حسین علیه السلام اونجا قدم گذاشتن.. زندگی کردن ، نماز خوندن ... ✅ چه شهدایی اونجا زندگی کردن... رفتی کربلا خیمه گاه رو یادت نره . ⛺️🌴🔸 ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 76 "خانواده‌ای از جنس نور" 🔰 یکی از برنامه های قشنگِ ما بچه شیعه ها برای "تقویتِ
77 🔷 این جایی که میخوایم بریم، جای ویژه ای تو کربلاست.. 🔸امام حسین علیه السلام خانومش رباب رو خیلی بهش عنایت داشت. 🌷این خانوم گفته شده که خانوم با معرفتی بوده زن معمولی نبود یه عارفه ای بوده... متاسفانه ازش حرفی زده نشده تو کربلا... ▫️▪️🚥▫️ 🔵 ولی به خدا قسم اینقدر دوست داشت دور حسین بگرده فدای امام حسین علیه السلام بشه... 😭 ◽️اینقدر دوست داشت تیرها به گلوی رباب بخوره به سر و صورت رباب ضربات شمشیر اصابت کنه اما به حسین اصابت نکنه... 😭 ✔️ کسی که حسین به او مِهر ویژه ای داره آدم معمولی نیست... ➿💖🔷➿ 💎 اما رباب جلو نمیاد .... با ادبه ♻️ میدونه این حسین فقط یه عاشق داره، اونم زینب هست...💕💞 من چه کارم وقتی زینب تو هستی... تو دختر فاطمه ای.... کنار میره.... اما آرزوهای خانم رباب کجا بر آورده شد؟؟ 👈 اون جایی که امام‌ حسین ،علی اصغر رو روی دست گرفت تا لب رو لبهای علی اصغرش بزاره... 😞 🔳 تیر آمد به امام حسین اصابت کنه به گلوی علی اصغر اصابت کرد... 😭 ▫️◽️◻️◼️◾️▪️ ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 77 🔷 این جایی که میخوایم بریم، جای ویژه ای تو کربلاست.. 🔸امام حسین علیه السلام خان
78 🌷 اونجا رباب دوست داشت فریاد بزنه ضجه بزنه و بگه: حسین.... علی اصغرم فدات..... 🔹حسین کاش تیر به خودم میخورد... 😭 🌷 بعضی از اهل منبر روضه این جوری میخونن که حسین دیگه روش نمیشد برگرده به سمت خیمه...... صدا زد زینب بیا بچه رو از من بگیر... 😭 🔸بله... حسین علیه السلام معلومه که دل رباب رو رعایت میکنه ولی من دارم روضه ی رباب برای شما میخونم... زبان حال رباب اینه : 🔹حسین سرتو بالا بگیر 🔹 "علی اصغرم فدات ".... 😭 ◾️🔘▪️ ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 78 🌷 اونجا رباب دوست داشت فریاد بزنه ضجه بزنه و بگه: حسین.... علی اصغرم فدات.....
79 🔰 حضرت امام خمینی سفارش فرمودن روضه میخونید، فقط یه جمله نخونید. بیشتر بخونید. چشم امام جان..... 🔶 ثواب این قطعه از روضه ما نثار روح مطهر شما که " شیعه رو احیا کردی" "حسین رو توی این مملکت احیا کردی" 🇮🇷✅🌷 🔹گفته میشه رباب بعد از کربلا یکسال بیشتر زندگی نکرد روزها زیر آفتاب مینشست ، شب ها میرفت زیر سقف می نشست... 🌅🌌 گفتند گهواره ای خالی رو در دست گرفته بود و آرام آرام تکان میداد.... 😔😞 از اینجا به بعد رو بزارید من بگم: 💠 گهواره رو تکان میداد ولی آرام میگفت "حسینِ من".....‌ 😭 آخه رباب تا میتونه برای حسین گریه کنه ،برای علی اصغر گریه نمیکنه.... 💎 گهواره رو برای ادبی که به زینب داره و صاحب عزا زینبه به دست گرفته... ◼️▫️🔲▪️ 🌷یا ابا عبدالله شما هم به خانمتون رباب علاقه داشتید ... 💕💕 🌷 ما داریم جیگرمونو میبینیم که آتیش میگیره برای بانوی مکرمه ی شما به ما یه نظر لطفی کن.... 😢 *️⃣ نقل کردن رباب به مدینه برنگشت اومد خدمتِ خانم زینب کبری سلام الله علیها گفت :خانوم کجا از کربلا میخواید برید؟ ✨فرمودن: بریم مدینه گفت: اجازه بدید من کربلا بمانم من که دیگه توی مدینه کسی رو ندارم.... 😭😭 《الا لعنت الله علی القوم الظالمین...》 ⚫️➖🌴🔘⚫️ ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
دررابطه با حجاب ماشالا بعضی از اقایون نتونستن خاسته های خانومشون رو براورده کنن یکی یه دیش ماهواره گرفتن سرخانم هارو توخونه گرم کنن خودشون هر کاری کردن دیگه به خانم ها یسره جواب پس ندن کجا رفتن، چرا رفتن، غافل از اینکه اون شبکه ها به مرور زمان رو جنس مونث تاثیر منفی میزاره هم خانوم هاشون رو از راه به در کرد هم دختراشون سعی کردن خودشون رو اون شکلی جلوه بدن، خود اقایون هم دین ودنیاشون رو به حراج گذاشتن ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
سلام رسانه خیلی مهم هست،تقریبا سخنرانی قوی که از منظر قرآن و روایات با شیوه های جوان پسند از صدا وسیما ویا رسانه های اجتماعی از سوی علما پخش نشد ویا اگر بود به آن صورت دیده نشد ،فیلم یا مستند تاثیر گذارقابل دفاعی هم که ساخته نشد،هیئت امنای مساجد و حسینیه ها هم که کار جهادی نکردند و سکوت کردند،البته نمی دانستند که چه کاری از ایشان بر می آید واگرنه بودند بسیار دلسوزانی که خط و راه مشخص و کاربردی نداشتند، ولی دوست داشتند که کاری کنند،در واقع باید برای این معضل بی حجابی اتاق فکری متشکل از همه ی نهادهای اجرایی و ... تشکیل می شد،که نشد و نتیجه این شد. البته ان شاالله بعد از پایان این جنگ ،هر دلسوزی که توفیق حضور خدمت حضرت آقا رسید،رسیدگی به این موضوع را یکی از مهم ترین مسائل کشور عنوان کند،چون وقتی به این موضوع دقیق رسیدگی شود،تازه متوجه می شوید،که برای بی حجاب کردن بانوان شیعه، چه بسیار کسانی بودن و هستند که خواسته ویا ناخواسته دستشان آلوده هست. مثال( گران بودن هر چیزی که به حجاب مربوط باشد،فقط چادر گران نشد،بلکه مانتوی جلو بسته گرانتر از مانتوی جلو باز شد،جالب تر این جا بود که مانتو ی جلو بسته جنس ضعیف تر بود ولی گران تر بود،طراحی های زیبا روی لباس های بی حجاب تر بیشتر شد،حالا که همه بلوز و شلواری هستند،دیگر زحمت طراحی روی مانتوی جلو باز نمی خواهد،ولی احساس می کنم که اخیرا روی عبایی که خانم های مذهبی استفاده می کنند،کارهایی تجملاتی انجام می دهند که اصلا مناسب استفاده برای فضای خارج از منزل نیست،انگار که دشمن هر لحظه دارند ،کاری مناسب همان زمان برای حجاب انجام می دهند و واقعا نیروی جهادی می خواهد که با این شیاطین مبارزه کنند. ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
باسلام...برای حجاب .من خودم چادر میپوشم ...واسه مانتو هم پارچه میخرم طبق نظر خودم میدم خیاط بدوزه. اونیکه که حجاب رو دوست داره هرجور شده باشه چادر یا مانتو بلند رو تهیه میکه هرچند شده باشه با پارچه قیمت مناسب ب اندازه توان خریدش باشه.اونی هم ک حجاب رو دوست نداره دنبال هربهانه ای هست ک از این امر واجب سرباز زند. حجاب یعنی آرامش برای زن و کل جامعه بشریت❤️
سلام علیکم خداقوت مجموعه تنها مسیر تجربه خودم رو برحسب وظیفه به اشتراک بگذارم من خودم توی خانواده شل حجاب بزرگ شدم مادرم متاسفانه هیچوقت حجاب رو نپذیرفت .انتخاب حجاب برای من کاملا آگاهانه با تحقیق وسنجش هست چون نه از لحاظ دین بلکه از همه لحاظ حجاب رو بررسی کردم و انتخاب کردم به لطف خدا ومادرمون زهرا این افتخار رودارم چادر سر کنم و باارزش ترین سرمایه من چادرم هست .بنظر من اگر خانمی حجاب رو بامیل وباور خودش انتخاب کنه دیگه براش مهم نیست زیبا بنظر بیاد یا زشت .دیگه حتی به نظر دیگران نه تنها مسخرش میاد بلکه دلش براشون میسوزه وقتی یه شل حجاب رو میبینه مثل من آرزو می‌کنه به این فهم برسه..دختر من برام گفت چادر بگیر بهش گفتم زمانی برات میگیرم که باتمام باور و قلبت چادر روبپذیری.چادر حرمت داره این طور نیست که هرجا دوست داشتی سر کنی یا اگر توجو دوستانه قرار گرفتی از چادری بودنت پشیمون بشی. اگه پذیرفتیش همه جا باید چادری باشی .الحمدالله بعد از اسرار زیادش براش گرفتم و همه جا میپوشه بااینکه اوج نوجوانیش هست .واین رو جز لطف خدا ومادرمون زهرا نمی‌دونم ..وسجده شکر بجا میارم. اینم اضافه کنم هزینه چادر برای منم باوحودیکه همسرم بیکار شده زیاد بود ولی خداوندبرکتش روفرستاد .