eitaa logo
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
98.2هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
720 ویدیو
13 فایل
کانال تجربه های کلاس همسرداری تنهامسیر https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec 🔶 برای ثبت نام کلمه "همسرداری" رو به آی دی زیر ارسال فرمایید:👇🏼👇🏼 @admin_hamsardari شرایط ثبت نام خدمتتون تقدیم میشه. ادمین دریافت نتایج دوره ها:
مشاهده در ایتا
دانلود
💥🌹 مجموعه تنهامسیرآرامش در نظر دارد طبق روال هر سال در روز "عید غدیر" در سراسر کشور برنامه سفره های اطعام مومنین و مراسمات فرهنگی را برگزار نماید. ❇️ عزیزانی که تمایل به شرکت در این حرکت ارزشمند را دارند میتوانند مبالغ مورد نظر را به یکی از شماره کارت های زیر واریز کنند :👇 🔹 شماره کارت
6037997327049962
6037997574927951
6037998263707712
_________________
400170000000336852442006
به نام مهنی بزنید روی شماره کارت کپی می شود. خدا به همتون خیر بده. ببینم کی مشارکت بهتری در این زمینه داره
امروز میهمان داشتم یه میهمان عزیز میهمانی که خودش میهمان امام رئوف بود ظاهرش با من متفاوت بود در سفر مشهد الرضا دوست شدیم من کنار پنجره بودم اون سمت راهرو اتوبوس شالش سرش نبود تنها بود منم تنها بودم چون اتوبوس مسافر مرد زیاد داشت من کنار پنجره نشستم تا کمتر در دید باشم او کنارم نشست خواهش کردم مراقب وسیله هام باشه تا برم کمی تو راهی بخرم جوان بود و کم سن و سال کمی حله هوله خریدم چند دقیقه بعد که با هم هم صحبت شدیم شالش رو به احترام من گذاشت کل مسیر هر جا پیاده شدیم با من اومد گفت اینجوری بیشتر حس امنیت دارم.... گفت مادر نگرانی دارد از من پرسید تو حست به من چیه؟؟ گفتم حس یه مادر نگران من برای همه دختران سرزمینم نگرانم خلاصه دوست شدیم و شماره از هم گرفتیم امروز مهمان من بود زنگ زد که میاد سر بزنه با مینی اسکارف اومد با یه دوتکه آستین کوتاه ولی اومده بود که به قول خودش لباساش رو اسلامیزه کنم با یه شال همرنگ لباسش که سه گوش کردم و لبنانی براش بستم و یه ساق دست اونقدر تغییر کرده بود که دوست داشتم ساعت ها درآغوشم نگهش دارم اسمش نوراست سرشار از نور و مهربانی ولی همیشه وقتی خودت در مرکز نوری متوجه نمیشی چقدر با ارزشی... یه چادر دادم گفتم بزار سرت و از خودت فقط یه عکس بگیر و برای مادرت ببر فرشته ای شده بود که حقش بود مورد سجده ملائک قرار بگیرد... مینی اسکارفش را در کیفش گذاشت و با شال لبنانی رفت.. با دستی که دیگر پیدا نبود.... زود برمیگردد... فرشته های با بال های سفید منتظر فرشته های با بال های مشکی هستند... حسابمان شد هدیه به قیمت دلخوشی مادرش... @IslamLifeStyles
سلام دربحث حجاب مد و لباسهای بازار هم خیلی تاثیر گذار هست شمااگه یه لباس پوشیده دکمه داربلندبخوای مخصوصا برای نوجوانان خیلی سخت پیدا میشه واگه باشه قیمتهای خیلی بالا الان نام بلوز به جای مانتو جداافتاده وعملا شومیزهای خیلی کوتاه به جای مانتو قالب میشن یه کارهایی هم شده درمد ولباس ولی خب متاسفانه قیمتها برای مردم متوسط سنگینه @IslamLifeStyles
سلام استادحسینی بزرگوار حرفاتون راجبه حجاب خ قشنگ ومحکمه من اول چادری بودم وکاملامحجبه بعداینکه ازدواج کردم همسرم گفتن باید ارایش کنی وی مدت دیگه گفتن چادرتو بزار زمین ،من هم قیافم جوری نیست که محجبه بودن بهم بیادوخودشم چن بارگفته بهم . من باحرفاتون موافقم ومیخوام محجبه بشم نمیخوام چادری بشم حداقل اینکه لباس مرتب و بلند بپوشم و بدون ارایش وموهام تو باشه ،خب همسرم روچکارکنم ؟ایشون دم صفراهستن @IslamLifeStyles
سلام من بعضی کتابهای شهدا رو که میخوندم چشم پوشی اونها از گناه چشم ینی نگاه به زن برهنه نقطه عطف زندگیشون بوده و از اونجا درهایی از حکمت براشون باز شده ، و همیشه برام سؤال بود که خب خانمها هم از گناه چشم دوری میکنند ،ولی چرا این موضوع بیشتر برای مردها مطرحه تا اینکه تو کلاس خودسازی یکی از اساتید به این نکته اشاره کرد که تحریک غریزه جنسی مردان از طریق چشم هست و چشم هیزی گناهی است که معمولا مردان به اون گرفتار میشوند برای همینه وقتی مردی از صحنه ای شهوت انگیز چشم پوشی میکنه برای خدا خیلی ارزشمنده ، و فکر میکنم به همون اندازه وقتی زنی موجبات گناه یک مرد را فراهم کنه به از خدا دور میشه. این موردی هست که خودم بهش رسیدم و برام جالب بود @IslamLifeStyles
سلام خداقوت درمورد بحث حجاب همه حرفاتون رو قبول دارم. درکنار حرفای شما میخواستم یه چیز دیگه بگم. ما مثلا وقتی با شوهرم نصف شب تو خیابون رد میشیم و می‌بینیم یه گروه از خانما که اکثرا شل حجاب هم هستن توی یه پارک یا خیابون دور هم نشستن خیلی راحت هستن، شوهرم میگه واقعا خانمای جامعه ما دیگه چی میخوان. امنیت بالاتر از این که دختر جوون بدون هیچ مردی نصف شب تو خیابونا بشینن ؟!! آزادی بالاتر از این؟؟؟!!! به نظرم هیچ کجای دنیا نمیتونن خانما تنهایی نصف شب تو خیابونا برن. @IslamLifeStyles
سلام حاج اقاوقتتون بخیر....درموردتقدیرکردن ازخانم های محجبه خواستم تجربه خودم رودردوران راهنمایی که بایدچادرمیپوشیدیم بگم...من اون دوران تنهادختری بودم که حجابم کامل بودوبه چادرم کش زده بودم که همیشه مغنعمو کامل نگه داره...یه روزخیلی اتفاقی مدیرمنوبردبالای صف وبهم هدیه باحجابترین دخترمدرسه رودادن انقدخوشحال شدم که حدنداشت...دوستامم بعدش کش زدن چادرهاشون وهمه خوشحال بودیم ازحجابمون... @IslamLifeStyles
سلام ، خدا خیرتون بده حاج آقا ، یه خورده ما محجبه ها رو تحویل گرفتین 😄 این روزا بیشتر خانم های کم حجاب طرفدار نظام رو همه جا تحویل میگیرن و تعریف میدن ( که اونها هم خواهر ما هستن البته )
سلام حاج آقا درمورددلایل بی حجابی وحجاب به مواردزیادی اشاره کردید..نمیدونم نظرم ارسال بشه توکانال یانه ولی اگه میشه حتمادرموردش صحبت کنید 🔺دخترم ۱۷ سالشه وسال دهم مشغول تحصیل هست دخترم میگه همه ی بچه هاافرادی وحجاب دارندوباچادرمدرسه میان یامادرچادری دارندطردمیکنند وبه این باوررسیدن که چادریا عرزشین، خطرناکن،افراطی هستن،باهمه بدن عقده ای هستن ازبالا به پایین همه رومیبینن ، یه خانم بی حجاب وبی حیا میدونن،چپ چپ به بی حجابها نگاه میکنند،پرازنفرتن و... ومورد خیلی دردناک وناراحت کننده اینه که من پنهان کردم که مادرم چادریه چون همه طردم میکنن مامان میدونم کارم درست نیست ولی چاره ای جزاین نداشتم😔 یک همکلاسی هم میگه داریم پدرومادرش آخوندهستن وباهیچ کس دوست نیست وهمه روچپ چپ نگاه میکنه وازهمه دوری میکنه متاسفانه ماخیلی سطحی به مساله بی حجابی نگاه میکنیم ونرفتیم توبطن جامعه ببینیم دلایل بی حجابی چیه کاربه جایی رسیده که یک دخترنوجوان وجوان ازاینکه چادربپوشه وبگه مادرم چادریه خجالت بکشه😔 چرادو دستگی بین چادریهاوبی حجابها افتاده چراانقدر درمورد خانمهای محجبه بدفکرمیکنن مادهه ی شصتی هستیم وزمان مادقیقابرعکس بود شایدبخشی ازبیحجابی همین رفتارمحجبه هاست ..حتمااین رفتارهاروازاشخاص محجبه وچادری دیدن که همه جاپخش شده ..به نظرمن بایدیه خانم چادری رو رفتارش درجامعه خیلی دقت داشته باشه مخصوصایک دخترجوان ونوجوان این مسائل وبشنوه کم کم گمراه میشه وحجابش شل میشه چون میخوادپذیرفته بشه یک خانم مومن واقعی ومحجبه بایدالگوی رفتارش خانم حضرت فاطمه (س) باشه لطفادرمورد این موضوع صحبت بشه 🙏باتشکروسپاس ازکانال خیلی خوب وعالیتون🙏🙏 @IslamLifeStyles