eitaa logo
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
98.2هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
720 ویدیو
13 فایل
کانال تجربه های کلاس همسرداری تنهامسیر https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec 🔶 برای ثبت نام کلمه "همسرداری" رو به آی دی زیر ارسال فرمایید:👇🏼👇🏼 @admin_hamsardari شرایط ثبت نام خدمتتون تقدیم میشه. ادمین دریافت نتایج دوره ها:
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام حاج اقا خدا قوت منم از بچگی که یادم میاد هم خودم هم ابجی هام چادری بودیم تا الان که هستیم رژه دختران ایران گذاشتن منم قسمت حلال احمر در این رژه شرکت کردم به ما گفتن چادر نپوشین برای نماد منم ب خاطری که حجابم درست مانتوش بلند بود چادر نپوشیدم فقط خدا دعا میکردم سری این رژه تمام بشه برم چادرم بپوشم تمام که شد خدا شاهد رفتم چادرم تو بغل گرفتم اول بوش کردم بعد بوسیدمش اشک از چشمام حاری شد گفتم چقدر بدون تو من هیچم احساس میکردم برهنه ام برای دخترهای سرزمینمون خیلی دعا کنین که ب دخترامون عفت فاطمیه وبه پسرهامون غیرت امیر المومنین نصیبشان بفرماید به برکت صلوات بر محمد ال محمد 🤲 @IslamLifeStyles
❇️جلسه ای امروز همسرداری تنها مسیر آبدانان با صحبت های خانم حسینی 🌷 خدا رو شکر خیلی خوب بود ✅
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 129 💞💍 پیوندها اینجوریه 👆 🔴 نه اینکه دقیقه ای یک دفعه همدیگه رو نفرین کنند 🚫👈ال
130 🔶 در موضوع خانواده و اخلاق خانواده گفتیم، اولین قدم این هست که : 🔹نگاهمون رو به خانواده تغییر بدیم اصلاح کنیم تکمیل کنیم عمق ببخشیم ؛👌 و انتظارمون رو از خانواده "تعالی" ببخشیم💕 ✅👆👆🌺 💢 من در برخی از کتب می بینم در تعریف یه خانواده خوب ،نوشتن خانواده متعادل❌ 😒 نه اصلا این حرفها رو نزن ⚠️ متعادل چیه ؟ بگو متعالی ✔️ چون که صد آمد نود هم پیش ماست.... 😊 🔺👈 متعادل یعنی فقط تعادل داشته باشه به سمت افراط و تفریط نره.... 📐📏⚖ 🔔ولی نکته مهم این هست که خب حالا در همین تعادل باید متعالی بشه رشد کنه و طرفین اوج بگیرند..‌.. 🕊🕊💕 ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 130 🔶 در موضوع خانواده و اخلاق خانواده گفتیم، اولین قدم این هست که : 🔹نگاهمون رو ب
131 🔸روایاتی در این مورد جلسات قبل خوندیم باز من یکی از روایتهایی رو که از وسایل الشیعه جلد چهاردهم هست رو خدمت شما نقل میکنم چیز خیلی عجیبیه...! 👇👇👇💎 🌹{ مَستَفادُ اِمراءُ مسلِم فائِدهُ بعدَ اسلام اَفضَل مِن زوجَهِِ صالِحَه} میفرماید: ✨استفاده ای که انسان مسلمون میکنه بالاترین فایده و بهره ای که می بره بعد از اسلام.... (یعنی اسلام خودش یه نعمت بزرگه) 💖 بعد از اسلام همسر خوب هست✨ ♻️ببینید اهمیت یه همسر خوب چقدر بالاست.... 🔝💑 💞🌍 مفیدترین چیز به حال یه انسانِ مسلمون، بعد از اسلام "همسرِ صالح" هست 💎خیییلی قیمت داره.... 👌 چه نگاهی میکنه خدا ...👏👏 🔹🌺🔹🔹💍 ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
132 🌷📜یا در روایت دیگری که بنده از بحارالانوار پیدا کردم : ✨ما بُنِی فی الاسلام بَناءً اَحَبُّ الی الله عزوجل وَ اَعَزَّ مِنَ التَزویج✨ ✴️ اتفاقاً بعضی از کلمات جدید هستن که توی این روایت ریشه های این کلمات و مفاهیم جدید پیدا میشه 🌺بعضی از دوستان که اهل دقت هستند میدونند مفاهیمی الان رایج شده به نام "فرهنگ" 🌍بعد عناصری که در فرهنگ تثبیت میشن بهشون گفته میشه 👈 نهادهای فرهنگی 🌐یا خانواده رو در جامعه یک تشکیلات و سازمان میدونند ◀️ میگن "نهادِ خانواده" 👨👩👧👦 👆در این روایت هم پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم از کلمه ای شبیه "نهاد" برای خانواده استفاده میفرمایند ✅💯✔️ ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 132 🌷📜یا در روایت دیگری که بنده از بحارالانوار پیدا کردم : ✨ما بُنِی فی الاسلام بَ
133 🌷 میفرماید : هیچ بنایی در اسلام بهتر از بناء خانواده نیست 👨👩👧👦 💕💍 همین که دو انسان با هم پیمان میبندند 👈خداوند متعال حساب ویژه باز میکند 😊 ➖بلافاصله یه حسابِ مشترک رزق و روزی رو جاری میکنه 💸💵💰 💠روایتِ رزق و روزی رو جلسات قبل مرور کردیم که یه برخورد خاصی میکنه باهاشون خداوند متعال 💖♥️💖♥️ ❇️ بنایی عزیزتر و محبوب تر از تزویج( ازدواج) پیش خداوند متعال نیست 💍💍 🔶 نهاد و کانونی قشنگ تر از خانواده پیش خداوند متعال نیست 👨👩👧👦❣ ✔️ همه این روایات مبنی بر قدسی بودنِ امر خانواده هست 👈که طبیعتاً نشان دهنده "اهمیتِ همسرِ خوب " هم هست....💎 ✅🔷➖🌺💗 ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام وادب دیروز تو شهر ما اولین جلسه بانوان فعال قرآنی در رابطه با زندگی با آیه هابود به لطف خدا من هم دعوت شده بودم در انتهای جلسه از حاضرین نظر سنجی کردن وگفتن راهکارها روبدین در رابطه با مسایل اجتماعی بیشتر من هم ازفرصت استفاده کردم ودرباره آسیب های اجتماعی که الان درگیر هستیم صحبت کردم بیشتر حول محور خانواده وآموزش پرورش که باید همگام باهم باشه نه اینکه توخونه بچه رو سعی میکنیم با اهل بیت و اسلام پیش ببریم ولی متأسفانه تا وارد مدرسه میشن بعضی مدارس واقعا کوتاهی دارن خلاصه که حرف زیاد بود و هست بعد از بنده راهکار خواستن من هم کانال شما رو معرفی کردم وگفتم ای کاش آموزش پرورش اجبار کنه که تمام معلمین کشور با دورهای تربیت بچه ها آشنا بشن که زیر نظر استاد حسینی هست الحمدالله تأیید کردن و گفتن با آموزش و پرورش درمیان میزارن خدا کنه واقعا این اتفاق بیفته @IslamLifeStyles
سلام حاج آقا عیدتون مبارک خدا خیرتون بده بااین آگاهی دادناتون🙏🙏🙏امروز من و پسرام ی مقدار خودمون پول گذاشتیم و با چندتا دوست وفامیل تماس گرفتیم و گفتیم میخوایم به فقرا اطعام بدیم خدارو شکر هرکسی در حد توان خودشون کمک کردن،مام غذا تهیه کردیم و روش نوشتیم این طعام سفریه امیرالمؤمنین هست،بعد بردیم به هرکس که می‌دادیم اول عیدو تبریک می‌گفتیم بعد می‌گفتیم اینو امام علی براتون فرستاده،اولین بارمون بود ولی خیلی عالی بود حس خیلی خوبی داشتیم @IslamLifeStyles
سلام ونور پیرو پیام خواهر محجبه ای که فرمودند: در جنوب زندگی میکنند وبا توجه به شرایط حجاب در منطقه شان امکان بیرون رفتن با همسر وپسرهاشون را ندارند.،اتفاقا اصلا نباید خودشون را کنار بکشند با توکل واطمینان به خدا حتما باید در جامعه حضور داشته باشند،سرت را بالا بگیروبرو،یادم هست این سفارش یکی از دوستان بود به من ،دو سال پیش که عید رفتیم بندر عباس، گفتم وای خیلی اوضاع حجاب بد هست، گفت :برو با سربلندی برومطمئن باش که حال دلت خوب میشه،به لطف خدا من هم میرفتم، یادمه در کنار ساحل فقط من و دخترم چادری بودیم البته به جز مردمان بومی بندرعباس که حجاب چادر قومی ویژه ی خود را برسر داشتند،هیچ کس چادری نبود،بدور از غرور وقتی در بازار قدم برمی داشتم احساس قدرت داشتم،حجاب بهت قدرت میده،عزت میده،حضور فیزیکی البته با رعایت آداب ادب تاثیر خودش را در جامعه داره به مدد امام زمان علیه السلام. @IslamLifeStyles
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام روزتون بخیروشادی.من باب این دو پیام سالهاست سوال بنده هم هست که چطور حضور پیدا کنیم در جمع بی حجابان،کافعه و کوه و سینما و...ازین جهت که نه اینکه با حجابمون معذب باشیم یا بخواهیم اون هارو پایین تر بدونیم ...نه! فقط باهمسرمون یا پسرمون ،برادرمون بیرون میریم نگرانی اینکه اونا هرچقدر هم بخاند نگاه نکنن نمیشه...واین نگرانی ایجاد می‌کنه وواس زندگیمون ...نمیش بگیم توکل بخدا و بریم با همسرتون تو دل تله ها @IslamLifeStyles