سلامخوبید حاج اقا من یک تحلیل برای این متن دارم
حاج اقا چادر برای یک خانم به گفته خیلی از شهیدان یک سنگره
من قبلا نمیدونستم این حرف یعنی چی
تا اینکه مستند شنود ک گوش کردم وشیطان رو یکمی بهتر شناختم فهمیدم این سنگر یعنی سنگر در مقابل تیرهای شیطانه هر وقت پشت این سنگر بودی در امانی از تیرهای شیطان
به محضی که چادر رو بزاری کنار انگار از این سنگر اومدی بیرون وجلوی تیرهای شیطان قرار گرفتی
به عینه ۳تا خانم رواطرافم دیدم
که چادر رو گذاشتن کنار
یکی شون کاملا تو جنبش زز ا سقوط وکرد و کشف حجاب کرد
و دوتای دیگه بد حجاب وکم لباس شدن
@IslamLifeStyles
باسلام واحترام.
استادخداخیرتون بده این پیام رو توکانال قراربدیدممنون میشم.
کلامم هست با خواهران گل تنهامسیری
اونهایی که به هردلیل تا الان پوشش درست نداشتن.
عزیزان من که خودم به شخصه وقتی یه بدحجاب رو میبینم نمیگم خودش بد هست ولی انصافا کارش خیلی سرزنش میکنم.
خوشحالیم که تنهامسیر هست و میتونیم برای کشورمون مهربان باشیم
قطعابدحجابی وبرهنگی کلاهی بود که سرهممون رفت و جلوش رو نگرفتیم و آسیب های شدیدی برجامیذاره هرچه جلوتر میره.
خواهران گلم شما قشری که حجاب آزاد دارید میتونید کاری کنید که
کم کم پوشش درست برگرده به جامعه.
همونجور که از چادر مرحله به مرحله رسید به لباسهای باز و کوتاه امروزی
شما تنهامسیری ها میتونید پله پله تغییر بدید
چون واقعا سریع یه چیزی الگو سازی میشه کافی یه عده ای شروع کنن.
اول باید برهنگی از بین بره
شال وروسری بپوشید و لباستون حتی اگر کوتاه باشه ولی پوشیده باشه مثلاهمون بلوزشلوار
بعدش بشه شومیز بعدش بشه مانتو بعدش بشه عبا
اگر کم کم پوشش رو درست کنید
هم خودتون اذیت نمیشید
هم خجالت نمیکشید و سرزنش نمیشید
هم دارید کم کم به عنوان عضو تنهامسیری جو جامعه رو درست میکنید
تو رو خدا رحم کنید به جوونهای مجرد
که الان شرایط ازدواج رو ندارن.
اگر بی حجابی ادامه داشته باشه مشخص نیست چه برنامه هایی آینده پیش بیاد
لجنزار درست بشه وبازار فساد
و خودمون نتونیم نفس پاک بکشیم.
جامعه به شدت درمعرض آسیب از جنس مخالف قرارمیگیره.
به امیدخدا شروع کنید.
کم کم.
@IslamLifeStyles
سلام در رابطه با حجاب من دخترم ۱۱ساله ش هست خدا روشکر علاقه مند به حجابه و خیلی هم رعایت میکنه. خیلی با دخترمدر مورد حجاب صحبت کنم اینکه حاج اقا فرمودن واسه با حجاب شدن باید انگیزه داشت مثلا یک نمونه از کارایی که من واسه دخترم انجام دادم سعی کردم با شهدا انس بگیره و باهاشون اشنا بشه حتی نحوه ی شهادتشون. چند تا کتاب در مورد زندگی نامه شهدا واسش گرفتم دخترم بعضی وقتها در حال خوندن کتاب گریه میکرد از فداکاری و از خودگذشتگی شهدا غمهای خانواده هاشون. منم از همین راه در مورد حجاب وارد میشم میگم ببین دخترم شهدا و خانواده هاشون فقط به خاطر اسلام و ناموس و وطنشون از همه چیز گذشتن پس حداقل کاری که ما میتونیم بکنیم و قدران شهدا باشیم و شرمنده نباشیم همین حجاب و حیا ماست.ماهی یکبار هم دخترامو میبرم مزار شهدا
@IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 145 ♦️چرا حسادت بده ؟ چون آرامشِ انسان رو از بین میبره ➕و مثل خوره آدم رو از درون
#خانواده_متعالی 146
🔷 یه بار یه آقای دکتر روان پزشک متخصص اعصاب به بنده گفت:
👨⚕
--⁉️حاج آقا پس شما دارید چکار میکنید بالای منبر !! ❓
🔸 گفتم : آقا چیه چی شده ؟!
-- گفت : ما توی کشورمون بیشترین آمار رو داریم
🚷👈برای مصرف انواع قرصهای اعصاب در بین خانمهای
سن سی تا چهل سال....
🔺حالا علت چیه؟؟
👈 آرامشِ خانم بهم ریخته!! 💕⚡️
💹 خانم یه مدتی از زندگیش گذشته میترسه این آقا(مثلاً عرض میکنم)
این طرف و اون طرف رو نگاه کنه و خانمش از چشمش افتاده باشه...
💢 این آقام که بلد نیست یه کلمه برگرده بگه:
💗 خانم من تو رو دوست دارما
💟 فرشته های الهی هم بیان روی زمین ولی تو یه چیز دیگه ای برای من 😌
〰 آخ که چقدر من خوشحال میشم تو رو میبینم.... 💞
♦️باشه حالا آقا بلد نیست به خانمش آرامش بده
خانم باید قرصِ اعصاب مصرف کنه؟!
⁉️😒
🚷بابا به خدا زشته برای جامعه ی شیعی که آمار مصرفِ قرصِ اعصاب بالا باشه....
❤️ آرامش اینجاست 👇
@IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 146 🔷 یه بار یه آقای دکتر روان پزشک متخصص اعصاب به بنده گفت: 👨⚕ --⁉️حاج آقا پس شما
#خانواده_متعالی 147
🔹مردها چرا آرامش ندارند ؟؟؟
⭕️ مردها هم اگر قرصِ اعصاب مصرف نمیکنند
ولی از اونطرف بیماریهایی در سنین جوانی می گیرن
که ناشی از ناآرامیه😣
🔺اون هم خانمش بهش آرامش نداده...
🔻مثلاً شما با رییس اداره دعوات شده
🔺بدهی هم داری و چک ات داره برگشت میخوره 📝⌛️
👆خب اینجا ظاهراً خانمت کاری نمیتونه بکنه
💠ولی نمیدونید خانمها چه "کلمات معجزه گری" دارند✨☺️
💖بیاد بگه چرا ناراحتی؟ فدای سرت
➖ نداری ؟؟؟ نداشته باش...😊
🌷ولشون کن ، غصه چی رو میخوری ؟
👌 آقا یک معجزه ای میکنه.....
❤️ آرامش اینجاست 👇
@IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 147 🔹مردها چرا آرامش ندارند ؟؟؟ ⭕️ مردها هم اگر قرصِ اعصاب مصرف نمیکنند ولی از اون
#خانواده_متعالی 148
🔵 آقای همسر اول خنده ش میگیره 😊☺️
¤¤ که بابا یعنی چی ؟!؟⁉️
📍تو الکی داری به من آرامش میدی
🚷پول نیست توی حسابم
چک فردا برگشت میخوره
آبروم میره...😞
❣خانم بگه فدای سرت ....
الهی دورت بگردم
* چیه خودتو و اعصابتو داغون کردی!
🔶 اصلاً نمیخواد فردا بری سر کار
♻️ تلفنت رو هم نمیخواد جواب بدی
بده به من گوشیتو 📱
🌺 با همین چهار تا کلمه خیلی ساده آدما میتونن بهم آرامش بدن....💕
💎 اصلاً "اخلاق" یعنی
👈 آدما بهم آرامش بدن....
🎗 راستی یه سوال....؟
خانوادت چقدر از کنار تو بودن احساسِ "آرامش" دارن؟؟😊
❤️ آرامش اینجاست 👇
@IslamLifeStyles
سلام علیکم.حاج آقا اینکه فرمودید حجاب بخاطر خدا باشه
من چند سالی چادرو کنار گذاشتمو عبا پوشیدم با روسری بلند. حجابم کاملا حفظ بود
ولی پیش خودم گفتم اگر همین الان توی خیابون امام زمان عج رو ملاقات کنم چجوری سرمو بلند کنم؟ وقتی چادر که هدیه مادرشونه رو از سرم دراوردم
همش ته دلم شور میزد نگران بودم تا اینکه دوباره چادر سرم کردم الان دلم قرصه ازخدا ممنونم که این موضوع رو برام روشن کرد واقعا به چادری بودنم افتخار میکنم
@IslamLifeStyles
سلام به شما وحاج آقا حسینی
در مورد حجاب که بحث این روزهاشون هست پیشنهادی دارم
من مشهدی هستم سوار مترو که می شیم اپراتور گاهی اعلام میکنه(لطفا حجاب اسلامی را رعایت کنید)
همین از بس هم تکراری ویکنواخت هست ومدتهای مدید که پخش میشه دیگه هیچ کس باهاش تره هم خورد نمی کنه😔 حالا خوبه که بدحجاب ها بی محلی میکنن اوائل که این صدا از بلندگوها ی مترو پخش می شد به همدیگه نگاه می کردن وبا تمسخر پوز خند می زدن .....خوب بگذریم ...پیشنهادم چی بود؟اینکه زنگ بزنیم ۱۳۷ مشهد وبه شهرداری پیشنهاد بدیم به جای این پخش بی اثر وتکراری این جمله بیان از خانمهای محجبه تشکر کنن ☺️مثلا این جمله رو ضبط وپخش کنن((از شما خانم محترم که ادب را رعایت می کنید وبا حجاب اسلامی وارد مترو می شوید تشکر می کنیم))
یا همچین مضونی فقط تاکید کنیم کلمه ی (ادب)حتما لحاظ بشه 🙏چرا؟؟چون فرد بی حجاب اگه متوجه بشه کارش بی ادبی هست حتما تلنگر می خوره این موضوع ادب باید تو جامعهی ما گفتمان سازی بشه باید مطالبه کنیم بنرهایی که مربوط به حجاب هست هم چنین مضونی داشته باشه اگه پیشنهاد من از نظرحاجاقا حسینی منطقی ودرست هست لطفا وخواهشا تو کانال بذارین تا تعداد زیادی تماس با ۱۳۷ مشهد گرفته بشه چون مطالبه اثر دارد 👌ببخشید طولانی شد🤦
@IslamLifeStyles
سلام حاج آقا وقتتون بخیر. من توی مدرسه متوسطه ی اول مربی هستم. سال گذشته به مناسبت روز نیروی انتظامی مدیرم پیشنهاد دادکه بچه ها باشاخه ی گل از نیروی انتظامی تشکر کنند ولی من پیشنهاددادم کار برعکس انجام بشه. چند نفر پرسنل ن.ا دعوت کردیم مدرسه و نیروی انتظامی با شاخه ی گل از بچه های چادری محجبه ای که همیشه چادری بودن چه درمدرسه وچه بیرون از مدرسه تقدیر وتشکر کردند.
برنامه بااستقبال دانش،آموزان مواجه شد وباعث شد چندتایی که گاهی اوقات چادر میپوشن. دیگه کامل چادری بشن☺️
وحسرت رو توی چشمای کسانی که چادری نبودن هم میشد دید که دوست داشتند اون لحظه به جای دوستانشون باشند.
@IslamLifeStyles
هدایت شده از 🚩 تنهامسیرآرامش
recording-20260607-191457.mp3
زمان:
حجم:
4.3M
❇️🔸 خانمی که سختی های داشتن حجاب رو تحمل کنه در واقع داره سختی های زیاد دیگه ای از زندگیش رو کاهش میده
و محبوب خدا و فرشتگان و همه عالم میشه...
🔸استاد حسینی
#حجاب
#مهربانی
💠@IslamLifeStyles
سلام استاد خدا قوت
ببخشید من فکر میکردم فقط خانواده ما اینجورین هر چی حاج اقا حسینی بگن درسته. یکی یه چیزی میگه، یا میشنوه یا تو کانال دیگه بوده، زود میایم تنها مسیر ببینیم حاج اقا چی گفتن، جالبه شوهرمم ازم میپرسه استاد در این مورد نظرشون چیه؟ تو کانال دیدم همه اینطورین جالب بود
@IslamLifeStyles