eitaa logo
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
98.2هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
720 ویدیو
13 فایل
کانال تجربه های کلاس همسرداری تنهامسیر https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec 🔶 برای ثبت نام کلمه "همسرداری" رو به آی دی زیر ارسال فرمایید:👇🏼👇🏼 @admin_hamsardari شرایط ثبت نام خدمتتون تقدیم میشه. ادمین دریافت نتایج دوره ها: @Z14145
مشاهده در ایتا
دانلود
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 148 🔵 آقای همسر اول خنده ش میگیره 😊☺️ ¤¤ که بابا یعنی چی ؟!؟⁉️ 📍تو الکی داری به م
149 یه سوال مهم رو همین اول بحث بپرسیم:😊 🔹به نظر شما "آرامش دادن به همدیگه" یکی از فضائل هست؟ یا اولین فضیلت است ❓ ♻️ دلیل بنده برای اولین فضیلت بودنش چیه؟ 🔸اسم همه ی شما رو گذاشتن مومن 🌹امام صادق علیه السلام میفرمایند: ✨مومن یعنی کسی که دیگران از ضرر او در امنیت اند✨ 👈یعنی همون "آرامش" خودمون که داریم در موردش صحبت میکنیم میگه ببین این آدم👇 🌷نه زخم زبان میزنه نه غیبت میکنه نه مسخره میکنه نه سرزنش میکنه 🌺 نه نیش میزنه نه فحش میده نه تهمت میزنه 👌 🌻تغافل هم میکنه ، گذشت هم داره😌 🔮 یعنی تا دلت بخواد راااحت میتونی با این فرد زندگی کنی 💕 👆این میشه مومن.... .•°•. یعنی امنیت بخش.•°•. 🌹پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه چهل سال توی مکه زندگی کردن مشهور شدن به محمد 💚ولی وصفِ پیامبر اکرم صلوات الله علیه چی بود؟؟ "" اَمین "" ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 149 یه سوال مهم رو همین اول بحث بپرسیم:😊 🔹به نظر شما "آرامش دادن به همدیگه" یکی از
150 💢 من یه بار دیدم یه کسی درسِ اخلاق میداد شاید هم شوخی میکرد...!! 🔺میگفت : آقا چرا تو اوقات تلخی میکنی توی خونه؟!⁉️ ⁉️ چرا وقتی دعوات میشه با همسرت و ناراحت میشی بهش فحش میدی ؟!؟😤 🔵 من با خودم گفتم : آخ جون ببین داره یه نصیحتِ قشنگ میکنه 😌 -- بعد یکدفعه ای گفت : ♦️ببین فحش نده ،فقط سکوت کن از صدتا فحش براش بدتره!! 🙁 ⚠️خب عزیز دلم ،اینجوری که بدبخت رو میخوای به اعتراف و التماس بکشونی! 🔺این چه مدل سکوت کردنی هست... 😒 🌀 بابا ! شما اصلاً فحشها رو بده ولی حداقل حرف بزن ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 150 💢 من یه بار دیدم یه کسی درسِ اخلاق میداد شاید هم شوخی میکرد...!! 🔺میگفت : آقا
151 ☢ دو تا مومن وقتی به هم دیگه میرسن اولین وظیفه شون چیه ؟ بگن بسم الله الرحمن الرحیم؟!!✖️✖️ ** بگن سلام ...؟ 🎗بله عزیزم احسنت 👏👏👏 🔹 بیاید یه بار افشای سلام رو تمرین کنیم (سلام علیکم و رحمه الله و برکاته)😊 🔦خب "سلام" یعنی چی؟؟❓ ⬅️ بیشتر از سلامتی یعنی " سِلم " یعنی آقا آرامش داشته باش، ما با هم دوستیما ☺️ ✨"سِلمُ" لِمَن سالَمَکُم وَ حَربُ لِمَن حارَبَکُم✨ 👌آقا یه جوری سلام بده که "آرامش" بدی سلامِ آرامش دهنده 💓 نه سلامِ آرامش از بین برنده....⚡️ ♻️حالا سلامِ آرامش دهنده رو شما اجرا کنید، یه سلام آرامش دهنده بدید😊 * سلااااام ...✋ آفرین👌👏 🔰 این سلام نه بغضی داره، نه کینه ای داره آرامش داره میده به آدم 💗 ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 151 ☢ دو تا مومن وقتی به هم دیگه میرسن اولین وظیفه شون چیه ؟ بگن بسم الله الرحمن ا
152 ⭕️ بنده عرض نکردم که فلسفه ی بسیاری از فضایل 💎بلکه بگو فلسفه تمام فضائلِ اخلاقی: 💕 آرامش دادن و هنرِ آرامش دادن به همدیگه هست💯 🚷دو دقیقه سکوتت طولانی بشه و دیگری احساس نگرانی بکنه😨 بگه : وای چی شده؟ توی دلت چیه؟! 🔹خدا جهنم میسوزاندت ، کبابت میکنه 🔥🔥🔥🔥 📍چرا آرامشِ بنده من رو از بین بردی؟؟ 🚥 اطمینان بهش بده✔️👌 ✨ لِتَسکُنوا اِلَیها....✨ 💍 هدفِ ازدواج " آرامش " هست ؛ 👆 آدابِ ازدواج نیستا ولی آدابِ ازدواج ازش درمیاد😊 📢 آقایون محترم ، خانمای بزرگوار 🌷 بیاید به حق این آیه ی مقدسه ی قرآن ، از امروز تصمیم بگیریم به هم "آرامش بدیم".... یا علی... ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام منم یه خانم تنها مسیری محجبه ام اون روز سوار تاکسی شدم من و دوتا خانم بی حجاب عقب نشستیم آقای راننده کارت نداشتن که خانم ها پول رو کارت به کارت کنن منم پولی که توی کیفم داشتم به خانم های بی حجاب دادم و کرایشون رو حساب کردم خیلی خوشحال شدن و خواستن کارت به کارت کنن من قبول نکردم تشکر کردن و گفتن ما هم دنبال کننده این سنت حسنه هستیم که کرایه کسایی که پول ندارن یا پول باهاشون نیست رو حساب کنیم. @IslamLifeStyles
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وزیر خارجه آمریکا با 6 فرزندش در سفر به فرانسه 🔹پیت هگست، وزیر جنگ آمریکا که در سفری رسمی برای گرامی‌داشت هشتادودومین سالگرد عملیات نرماندی به همراه شش فرزندش وارد فرانسه شد توی این فیلم خیلی نکات مهم و قابل توجهی وجود دارد: ۱ـ زن و شوهر با فرزندان به سفر آمده اند، همه خانواده باهم( احتمالا اگه کسی توی گوش این خانم خونده: بابا سفر دونفری برید یه کم از گرفتاری بچه ها آسوده باشی، یه چَک خوابونده توی گوشش😡) ۲ـ لباس خانم گشاد و بلند و یقه بسته ، با رنگی خنثی و ساده هست( لباس مناسب محیط های عمومی در فرهنگ خودشون)،و هیچ رژ لب قرمز و جلب کننده توجه نزده ۳ـ شش فرزند قد و نیم قد دارن(که بزرگترینش نوجوونه) شایدم بعدی ها توی راه باشن، ولی فردی شاد و با اعتماد به نفس بنظر می رسه ۴ـ دوتا از پسرا، لباس نظامی پوشیدن ( درحالیکه رسانه های معاند دائما حضور فرزندان ما در مراسم محرم و بسیج و... را خشونت طلبی و سو استفاده از کودکان توی مخ مخاطب ایرانی جا میندازن) ❌ اونوقت برای خانم های جوان و نوجوان ما ، زندگی مجردی با دوستان پسر، حذف فرزند آوری با جایگزینی حیوان خانگی پوشیدن لباسهای مخصوص خانم های فاسد با آرایش های آنچنانی را نشانه آزادی و روشنفکری تبلیغ می کنند....😳🤔 جمعیت ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
سلام استاد عزیز.🌹 میخواستم در مورد ارتباطم با خانم های بیحجاب بگم..من باشگاه که میرم تنها خانم چادری و محجبه منم تو باشگاه.بقیه ی خانم ها هر کی اومده بدون روسری و بعضا با لباسهای نامناسب میان.اولش منو میدیدن فکر میکردن یه ادم خشک مذهبی هستم که این خانم هارو تحویل نمیگیرم.اما وقتی چند ماه گذشت متوجه شدن که نه واقعا من ادم خشکی نیستم😊 بسیار گرم باهمه خوش و بش و سلام علیک میکنم احوالپرسی میکنم.دست میدم باهاشون.با اینکه خیلیاشون اصلا تو تایم ورزش من نیستن ولی ارتباط خوبی گرفتیم باهم.من معمولا تایم های مختلف رو رفتم و هر تایمی رفتم انگار که همه رو میشناسم و باهاشون احوالپرسی گرم میکنم.و حتی اوایل یکیشون اینقدر ازم خوشش اومده بود که الان رفیق صمیمی هم شدیم.لباسشو عوض میکنه منتظر میمونه منم لباسمو بپوشم باهم بریم از در باشگاه بیرون😊تا این حد .حتی مربیم که خودشم بیحجاب هست من دوماه و نیم بخاطر اتفاقات جنگ و شهادت اقا دل و دماغ باشگاه رفتن نداشتم و افسرده شده بودم اما مربیم هی پیام میداد تروخدا بیا تو بهم انرژی میدی.دوستت دارم ازت انرژی میگیرم. با خیلیاشون صمیمی شدم گرم گرفتم حتی به چندتاشون که مشکل فشار خون داشتن درمانهای شمارو بهشون گفتم چقدرم تشکر کردن.😊 الان همون خانومایی که فکر میکردن من ادم خشکی ام چنان باهام گرم سلام علیک میکنن که منم همیشه با روی باز سلام میکنم و حتی شوخی هم باهاشون میکنم که بخندونم.😊😊 خلاصه میخوام بگم اگه ما محجبه ها رفتار خوبی با بی حجاب ها داشته باشیم اونا واقعا نگاهشون به ما عوض میشه و ارتباط میگیرن. حالا قراره با اونیکه خیلی باهم صمیمی شدیم باهاش قرار استخر و گردش گذاشتم که کم کم بتونم بهش نزدیکتر بشم.ان شاء الله خدا کمکم کنه بتونم روش تاثیر بزارم. و اینم بگم اصلا قصد ندارم فعلا در مورد حجابش باهاش حرف بزنم اول فقط میخوام رفاقت کنم باهم بریم بیرون و بعد کم کم از قشنگی حجاب باهم صحبت کنیم.😊 ببخشید طولانی شد.خواستم تجربه ی خودمو بگم از رفاقت با خانمهای بیحجاب. که به نظرم خیلی خوبه ما محجبه ها ارتباط خوبی بگیریم باهاشون و حس خوبی داره.برای من که اینجور بوده.من هیچ وقت ازشون دوری نکردم.همیشه سعی کردم صمیمی رفتار کنم.😊 ممنونم از صحبتها و بیانات عالی شما استاد عزیز و گرانقدر .🌺 که همیشه بهترین راهنمای ما در همه ی زمینه ها هستید. اجرتون با امام زمان استاد 🌹💐 @IslamLifeStyles
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 152 ⭕️ بنده عرض نکردم که فلسفه ی بسیاری از فضایل 💎بلکه بگو فلسفه تمام فضائلِ اخلاق
153 🔹من یه بار بیمارستان بودم 🏩 توی بیمارستان میخواستن گچِ پای مریضی رو بِبُرن ؛ 🖲 یه وسیله ای هست شبیه ارّه که این وسیله رو وقتی میذارن روی پا یا دست مریض🛌 📌مریض یک دفعه ای حس میکنه که مبادا این بخوره به دستش و میترسه 😧 ⭕️ یه پرستار ناشی ای بود که میخواست همینجوری شروع بکنه! 😒 دیگه رنگ به چهره ی این مریض نبود😰 ☢ سر پرستار اومد یه دادی زد سرِ این پرستار که چیکار داری میکنی؟!؟⁉️ مطمئنش کردی این گوشتِ دست رو نمیبره ؟❓ 🔸بعد روشنش کرد دستش گرفت و گفت : 🌷ببین با دستت کاری نداره،نترسیا 🙂 آرامش داشته باش 💓 ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 153 🔹من یه بار بیمارستان بودم 🏩 توی بیمارستان میخواستن گچِ پای مریضی رو بِبُرن ؛
154 🔰 این جزء اخلاق پزشکی هست 🚥 پزشک و پرستار باید " آرامش" بدن 🚥 باید حرف بزنن با مریض 👨⚕💕 🛃 این وسیله که مثل ارّه برقی هست رو ‌آوردی ➖خب معلومه میترسه بخوره به پوستش.... 🎗خودش که شکستگی و مریضی داره حداقل تو بهش " آرامش" بده.... 💠 آقایون میخواید در حال رانندگی ، خدا براتون نور بفرسته ؟✨✨❓ 👈کسی خواست از جلو ماشینتون رد بشه 🚶🚗 ↘️ 🕹با فاصله ترمز بگیر که نترسه از اینکه تو میزنی بهش یا نمیزنی 👌به خدا اثر وضعی توی زندگیت داره ⛔️ چرا دل میلرزونی ؟؟⚡️〽️ ⚠️میره جلوی پاش ترمز میکنه میگه : ✖️خب برو دیگه....🚘😤 🔺بابا شما که ما رو زَهرِ ترک کردی!! دیگه باید نعش ما رو ببرن.... ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 154 🔰 این جزء اخلاق پزشکی هست 🚥 پزشک و پرستار باید " آرامش" بدن 🚥 باید حرف بزنن ب
155 🔔 من از یه نفر اینو یاد گرفتم یعنی بهم توصیه کردن : 👇👇👇 ❇️ گاهی اوقات از پشتِ فرمون دستام رو می برم بالا ، میگم : 🌺 ببین من دستام روی فرمونِ ماشین نیست شما راحت میتونی بری 😊🚶 ❣آرامش بده به مردم❣ 🔹 بعضی وقتها میبینم تعجب میکنن که این چقدر به ما آرامش میده!😳 ♻️ اصلاً از خیابون رد شدن یعنی گذشتن از پل صراط یعنی گذشتن از میدان جنگ☺️ 💞👆همین جاها باید "آرامش دادن" رو تمرین کنیم 🌹 ⚜آرامش ، فوق العاده اس💎 👌سعی کنیم آرامشِ خودمون رو هم از بین نبریم... ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles