.
ای دهه هشتادی
چی هستی اخه تو؟
دانش اموز بودی #کرونا اومد
دانشجو شدی جنگ شد 😂
.
#مرگ_بر_اسرائیل #شوخی_با_جنگ
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
➡️ @ishizaki
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🗯 ما نمیجنگیم! داریم از خونه و زندگیمون دفاع میکنیم!!
#مرگ_بر_اسرائیل #وعده_صادق #انتقام_ملی
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
➡️ @ishizaki
#طنزانه ☺️☺️
چند تا بالستیک،
دسته به دسته
رفته تلاویو،
یکجا نشسته
هر دانهاش هست،
از خشم ایران
نوش جونت باد،
نتانیاهو خان
موشکها را،
بشمار تکتک
البته قبلش،
ببندی پوشک
داغ است و پرزور،
نامش کروز است
وقت اصابت،
کفتارسوز است
#مرگ_بر_اسرائیل
➡️ @ishizaki
مرکز تحقیقات هستهای وایزمن قبل و بعد از حمله موشکی ایران🤩🤩🤩🇮🇷🇮🇷🇮🇷
+اما کسی چیزیش نشده شاید سه یا چهار نفر کرونای خفیف گرفتن🤣🤣🤣
#شوخی_با_جنگ #مرگ_بر_اسرائیل #وعده_صادق
➡️ @ishizaki 😂
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🗯با توصیفش هم خودشونو خیس کردن 😂😂😂
#مرگ_بر_اسرائیل #شوخی_با_جنگ
#وعده_صادق #انتقام_ملی #جنگ_رسانه_ای
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
➡️ @ishizaki
🔥زمانی که دشمنان، بوسیله تهدید یا قدرت نمایی با جنگ روانی سعی در ترساندن و تسلیم مومنان دارند، این آیات جنگ روانی دشمن را با شکست مواجه میکند و شجاعت و ایمان مومنین را بیشتر میکند.
📌إِنَّمَا ذَٰلِكُمُ الشَّيْطَانُ يُخَوِّفُ أَوْلِيَاءَهُ فَلَا تَخَافُوهُمْ وَخَافُونِ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَ
✅این فقط ﺷﻴﻄﺎﻥ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻳﺎﺭﺍﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ از (جنگ با دشمن) ﻣﻲﺗﺮﺳﺎﻧﺪ، پس ﺍﺯ (نافرمانی و جنگ با) دشمنان ﻧﺘﺮﺳﻴﺪ (بلکه) ﺍﺯ (نافرمانی و جنگ با) ﻣﻦ ﺑﺘﺮﺳﻴﺪ اگر واقعاً مومن هستید
📚آل عمران(۱۷۵)
📌الَّذِينَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُوا لَكُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِيمَانًا وَقَالُوا حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ
✅مومنین ﻫﻤﺎﻥ ﻛﺴﺎﻧﻲ هستند ﻛﻪ، ﻭﻗﺘﻲ منافقان ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﮔﻔﺘﻨﺪ: دشمنان برای حمله به شما اجتماع کرده اند، ﭘﺲ ﺍﺯ ﺁﻧﺎﻥ ﺑﺘﺮﺳﻴﺪ، [ﺑﻪ ﺟﺎﻱ اینکه بترسند] ﺑﺮ ﺍﻳﻤﺎﻧﺸﺎﻥ ﺍﻓﺰﻭﺩه شد ﻭ ﮔﻔﺘﻨﺪ: ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻣﺎ ﺭﺍ ﺑﺲ ﺍﺳﺖ چرا که بهترین حمایتگر است
📚آل عمران(۱۷۳)
📌قَالَ لَا تَخَافَا إِنَّنِي مَعَكُمَا أَسْمَعُ وَأَرَىٰ
✅خداوند ﮔﻔﺖ: نترسید، ﻣﻦ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺷﻤﺎ ﻫﺴﺘﻢ، (صحبت های دشمنتان را) ﻣﻲﺷﻨﻮم ﻭ (اقداماتش را) زیر نظر دارم
📚طه(۴۶)
📌فَلَمَّا تَرَاءَى الْجَمْعَانِ قَالَ أَصْحَابُ مُوسَىٰ إِنَّا لَمُدْرَكُونَ، قَالَ كَلَّا إِنَّ مَعِيَ رَبِّي سَيَهْدِينِ
✅ﻭ ﭼﻮﻥ یاران موسی و لشکر فرعون بایکدیگر مواجه شدند، ﻳﺎﺭﺍﻥ ﻣﻮﺳﻲ ﮔﻔﺘﻨﺪ: ﻣﺎ ﻗﻄﻌﺎ شکست خواهیم خورد موسی ﮔﻔﺖ: غیر ممکن است که شکست بخوریم، چرا که خدا ﺑﺎ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ و به زودی راه پیروزی را نشانم خواهد داد
📚الشعراء (۶۱-۶۲)
♦️ میجنگیم سازش نمیپذیریم ...
➡️ @ishizaki