دیگه منو هم از دست دادی !
دیگه با نوتیف پیامت ذوق نمیکنم
دیگه مهم نیست شب دیر بری خونه
دیگه حتی دروغات هم واسم قشنگ نیستن
دیگه تاریخ تولدت رمز گوشیم نیست
دیگه با بارون یادت نمیوفتم
دیگه حتی مهم نیست کیا دورتن .
دیگه نه تو هستی ، نه من تو رو هستمت :)
- دلنوشته ی 1 .
˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
دیگه منو هم از دست دادی ! دیگه با نوتیف پیامت ذوق نمیکنم دیگه مهم نیست شب دیر بری خونه دیگه حتی درو
من هیچوقت نتونستم خودمو دوست داشته باشم
چون هروقت به خودم اومدم دیدم یهجای زندگیم میلنگه ، همیشه خودمو مقصر میدونستم ! درصورتی که باعث و بانی اکثر این اتفاقا آدمای اطرافی بودن که هیچوقت نشد از زندگیم حذفشون کنم ،
نشد مثل خودشون باهاشون رفتار کنم تا شاید بفهمن چقد گو//هن ،
نشد متنفر بشم حتی از همونایی که بهم ضربه زدن . .
نشد که نشد که نشد .
- دلنوشته ی 2 .
˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒