eitaa logo
The Enduring Word
395 دنبال‌کننده
446 عکس
1.2هزار ویدیو
195 فایل
+دنیا قشنگ نیست:) -دنیا قشنگه آدما قشنگ نیستن جانم... کپی نه راضی نیستم ... فور قشنگ تره)):
مشاهده در ایتا
دانلود
از کانالت لف میدم چون مدرسه ترسناک نمیذاری اگه تا فرمانده تا گذاشتی میمونم و۳ تا عضو میارم اگه بازم در روز زیاد بزاری عضو میارم ........ عزیزم خوب درک کنین ما که بیکار نیستیم اخه که هر روز بتونیم کلی پارت بنویسیم رمان سوگند رو تابستون تا یه جاییش نوشتم که الان دارم میزارم ولی چشم تا فردا میزاریم
حواسم نبود فردا رو نوشتم فرمانده.....منظورم فردا هستش ..... بله متوجه شدم
https://eitaa.com/joinchat/281544030C926e690cdb سلام میشه از کاشونیام حمایت کنی؟ مرس🙌🔥 ...... دو طرفه باشه...
چرا جواب نمیدی .... بیرون بودم
۵ پارت بزارم پس؟
سلام میگم که چرا رمان هاتون رو به چاپ نمیرسونید؟ لطفا سوگندددددد رو بزار آخه دلت میاد یه دخمل اینجا همش گوشی دستش باشه منتظر😭😢🥲 ..... قشنگم من اصلا ۱۵ سالمه دلی مینویسم نه با حدفی نه چیزی
۶ تا؟؟؟
The Enduring Word
از کانالت لف میدم چون مدرسه ترسناک نمیذاری اگه تا فرمانده تا گذاشتی میمونم و۳ تا عضو میارم اگه بازم
آخه مبینا چه گناهی گرده شماها لف میدین؟ رمان مدرسه ترسناک رو من مینویسم الان میرم براتون پارت بنویسم اما لطفا درک کنید مارو🥺
https://eitaa.com/South_Korea2424 حمایت میکنید😢گناه دارم اگر حمایت نکنید .... دو طرفه باشه تیچر....
۷ پارت میفرستم امروز پیامایی که حتی مربوط هم نبود رو هم حساب کردم ولی لطفا دفعه های بعدی همینطور که من به حرفتون گوش میدم شما ها هم بدین و کویر نکنین
🌾🌝🌾🌝🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝 🌾🌝 + فردا بیاید میفهمید خداحافظ سریع گوشی رو قطع کردم و روی میز گذاشتم قطعا اگر ادامه میدادم...حالم بدتر میشد گوشی رو گرفتم و زل زدم به پس زمینه ، امیدوارم بودم سوگند بشه همون دختر سابق!! همون که از دست شیطنتاش میخواستم سر به تنش نباشه! تا اینترنت و روشن کردم پیام های رگباری سحر اومد... شانس نداشتما . الان وقت پیام دادنشه؟ پیامش و باز کردم و تا سین زدم دوباره پیام فرستاد - آقای رادمهر کجایید؟ عمل دارید میشه بیاید بیمارستان دکترای دیگه نیستن. مونده بودم چی بگم! در حال نوشتن پیامم بودم که زنگ زد تماسش وصل کردم - آقای رادمهر نمیاید؟ تا یه ساعت دیگه باید عمل انجام بدیم عصبی گفتم + اون بیمارستان دکتر دیگه ای نداره؟ - خب الان هیچکدوم نیستن + به من ربطی نداره...برید سراغ همون دکتری که الان شیفت داره خداحافظ - آقای دکتر خواهشا...الان هیچکدوم از دکترا نیستن...بعد بیمار یکی از فامیل های من هستش خودم میخوام شما دکترش باشید... کمی مکث کرد و آروم تر گفت - چون به شما بیشتر اعتماد دارم چه رویی داشت این دختر! + خانم صالحی همسرم حالش خوب نیست نمیتونم بیام صدای فشردن دندوناش واضح شنیدم 🌾🌝 🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝🌾🌝🌾🌝