نبویان مطلب اشتباهی گفته؟
با او به مناظره بنشینید و محکومش کنید.
مطلب درستی گفته؟
اگر عذرخواهی نمیکنید،دهانتان را ببندید.
این عصبانیت آقایان نسبت به افشاگریهای نبویان،نه بهخاطر نادرستی افشای محرمانههاست و نه حتی بهخاطر رسوا شدنشان در برابر ملت؛
بل بهخاطر این است که دیگر نمیشود بی سروصدا از خواست ولیفقیه سرپیچی کرد.
نبویان،زیر آتش گرفتن جادهی عدم اطاعت از رهبری را،حتی به قیمت افشای اسرار و پیگرد قانونی عادیسازی کرد؛
و دیدیم که پس از او و با فاصلهی کمی،خانعلیزاده نیز قفل دهانش را شکست...
هدایت شده از بیکران ♾️ حسین ابراهیمیان
🔴سالروز برکناری رئیسجمهور بیکفایت/ دلایل رهبر شهید برای عزل بنیصدر چه بود؟
شهید سیدعلی خامنهای در جلسه برکناری بنیصدر:
🔹برای بنیصدر مناقشات و درگیریهای سیاسی بر هرچیزی مقدم بود، حتی در جنگ.
🔹بنیصدر رهنمودهای امام را آشکارا زیر پا میگذاشت.
🔹بنیصدر معتقد بود که مجلس باید با رئیسجمهور هماهنگ باشد که این توهین آشکار به مجلس بود.
🔹بنیصدر مدعی بود طبق نظرسنجی، از امام محبوبتر است!
🔹افشای اسرار اقتصادی کشور یکی از دلایل عدم کفایت بنی صدر است.
🔹مخالفت آشکار و پنهان با سپاه پاسداران و دیگر نهادهای انقلابی از دلایل عدم کفایت بنیصدر است.
🔹بنی صدر جمهوری اسلامی را تحقیر میکرد.
🔹بنیصدر وعدههای تبلیغاتیاش را زیر پا گذاشت.
🔹بنیصدر در ظآهر خود را متعهد به امام نشان میداد اما در عمل همه جوانب ولایت فقیه را مورد تعرض قرار داد.
🔹بنیصدر ادعا میکرد به امام اطلاعات نادرستی میدهند.
🔹بنیصدر بزرگترین بلندگوی تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی شده بود.
🔹مشاوران بنیصدر عناصر بدسابقه و بدنام و لااقل مشکوک و مورد سوءظن بودند.
✅ #حسین_ابراهیمیان |بیـکـران👇
♾️ @bikarran ♾️
☫
این جنگ🚩
دم غیرتتان گرم که بعد از شهادت جمعی از شیعیان مولا تنگه را بستید. انشاءالله که بستن تنگه را برای ب
با توجه به اینکه توییت به زبان فارسی و کمی پیش از آغاز تجمعات شبانه منتشر شده،به نظر میآید این توییت هم نقش ساکتکردن مردم در خیابان را دارد...
هدایت شده از مهندس علیخانی
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تصوّرش نیز شرم دارد!
که در تاریخ نوشته باشند: «پس از قتل اباعبدالله الحسین علیهالسلام و واقعۀ عاشورا، مختار بر منبر مسجد مدائن اعلام کرد: به یاد شهدای کربلا، مخصوصاً حنجر پاره شدۀ علی اصغر و دستهای قلمشدۀ عباسبنعلی، میرویم با یزید مذاکره کنیم تا بلکه بتوانیم ارادۀ خود را بر دشمن دیکته کنیم و اموال مسروقۀ خیمهگاه را برگردانیم و چند دیناری برای گذران زندگی شیعیان بگیریم. نام تیم مذاکره را هم میگذاریم #کربلا۷۲ تا دشمن بداند که ما مظلومیتها و خونهای کربلا را از یاد نمیبریم»
شرمآورتر از این کار و صحبتهای مختار، این بود که در ادامه نوشته باشند: «مردمی که یزید امامشان را ارباً اربا به قتل رسانده بود، با تکیه بر سابقۀ موفقِ مختار، دور او را گرفتند و حلوا حلوایش کردند تا برود و دینارها را بیاورد...»
اما مختار، آنقدر شرافت و شجاعت و عقل داشت که چنین سخنانی نگوید و عَلَمِ خونخواهی بلند کند و شعارش یالثاراتالحسین باشد نه #کربلا۷۲!
و مردم، آنقدر از قتل امامشان سوخته بودند که به دینار و درهم حتی فکر هم نمیکردند... و مختار کاری با قتلۀ کربلا کرد که دیگر پس از آن، کسی جرأت نکرد تا امامی را به شمشیر بکشد و تکهتکه کند و ...
🎥 ویدیوی بالا:
سردار دکتر قالیباف(رئیس هیئت مذاکرهکننده)، این ویدیو را در شبکۀ ایکس منتشر کرد و نوشت: «بسم الله الرحمن الرحیم» و در حالی که ۳ بند از تفاهمنامۀ با شیطانشان، رسماً و آشکارا نقض شده بود و امام هم فرمود که نظر من این نیست، برای ادامۀ #مذاکره_با_آمریکا به ژنو رفت!
✍️علی سلمانزاده
#بازگشت_به_نظر_رهبری
#مهندس_علیخانی
🇮🇷 @rasool_alikhani
استاد شهید مرتضی مطهرینهضت حسینی،عامل شخصیتیافتن جامعهاسلامی.mp3
زمان:
حجم:
12.7M
📼 حماسه حسینی:صوت جلسات استاد شهید مرتضی مطهری در موضوع نهضت امام حسین(علیه السلام)
فصل اول:حماسه حسینی
جلسه سوم:نهضت حسینی،عامل شخصیتیافتن جامعهاسلامی
هدایت شده از 🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
بگذارید از الان پیشبینی کنم بهانهی بنی اسرائیلی بعدی چیه!
از بس بدیهی و صریح هست مطالب که واقعاً سخته پیشبینی کردن! باور کنید خودم کانالهاشون رو دنبال نمیکنم(به جز یکی) و اتفاقی بعضی مطالب رو میبینم و آتیش میگیره قلبم ولی خب:
احتمالاً سر حذف شدنِ [درباره تفاهمنامه] یک چیزی شبیه این گفته میشه که تقصیر گروه فشاری هست که اومدند القا کنند:«رسانه رهبر انقلاب مشکلدار هستند و چرا به متن نامه چیزی اضافه کردند و ...»
و شاید روی اون بخش انتهایی متن که نوشته «دلالتی بر تأیید یا رد» دست بگذارند
درباره شروط هم یحتمل گفته میشه که این تفسیر رسانه رهبر از متن تفاهمنامه ۱۴بندی امضا شده بوده
نمیتونم همچین وقاحتی رو تصور کنم ولی خب اگر ادامه دادند و باز بهانههای بنی اسرائیلی آوردند... التماستون میکنم از کانالهاشون بیاید بیرون و ذهن خودتون رو مسموم و زهرآلود نکنید
این پیام هم ویرایش نمیکنم تا اگر واقعاً چنین وقاحتی نشون دادند بگم پیشبینیش چیز عجیبی نبوده
این جنگ🚩
بگذارید از الان پیشبینی کنم بهانهی بنی اسرائیلی بعدی چیه! از بس بدیهی و صریح هست مطالب که واقعاً
تا جایی که بنده اطلاع دارم،هنوز هیچکدام از رسانههایی که در این مدت سنگ مذاکره را به سینه میزدند و پیام صریح رهبری را تفسیر و تأویل میکردند،هیچ واکنشی نسبت به اطلاعیهی اخیر رسانهی رهبر انقلاب نشان ندادهاند.
اتاق فکر مشغول کار است...
هدایت شده از تأملات | تولايى
ترامپ اعلام کرده ایران بازرسیهای سفت و سخت هستهای رو پذیرفته؛ فعلا تکذیب کردیم.
شهباز شریف اعلام کرده بحث موشکی هم قراره وارد مذاکرات شه؛ فعلا تکذیب کردیم.
فقط سوالی که پیش میاد اینه:
_وقتی طرف مذاکرهکننده و میانجی اینقدر دروغگو و کذابن، چطور میشه جلوشون نشست و مذاکره کرد؟
_وقتی نخست وزیر یک کشور اینقدر راحت دروغ میگه، بهتر نیست اول مجبورش کنیم دروغش رو اصلاح کنه، بعد دست گردنش بندازیم؟!
✊🇮🇷@m_a_tavallaie