eitaa logo
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
961 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
59 فایل
🛠 آچــــــــــــــــار 🇮🇷 «آ»قای «ا»قتصاد «ا»نقلاب «ا»سلامی گاه‌نوشته‌هایِ فرزندِ کوچکِ آقایِ انقلابِ اسلامی با اینکه مطالب درخوری ندارم اما هرگونه نشر و استفاده از مطالب کانال از شیر مادر حلال‌تر است و نیازی به ذکر منبع ندارد ارتباط: @MHAKhavanB
مشاهده در ایتا
دانلود
🔎 مروری بر ۷ شرط گفته شده در تفاهم‌نامه اسلام‌آباد 🖼 در انتظار تحقق شروط 🗯 رهبر انقلاب: از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 1️⃣ خاتمه عملیات نظامی 2️⃣ رفع محاصره دریایی ایران 3️⃣ تثبیت حاکمیت بر تنگه هرمز 4️⃣ تأمین خسارت و بازسازی 5️⃣ لغو جامع تمامی تحریم‌ها 6️⃣ خاتمه موضوعات هسته‌ای 7️⃣ در دسترس قرار گرفتن دارایی‌های مسدود 📝 متن کامل پیام 📲 @rahbar_enghelab_ir
بگذارید از الان پیش‌بینی کنم بهانه‌ی بنی اسرائیلی بعدی چیه! از بس بدیهی و صریح هست مطالب که واقعاً سخته پیش‌بینی کردن! باور کنید خودم کانال‌هاشون رو دنبال نمی‌کنم(به جز یکی) و اتفاقی بعضی مطالب رو می‌بینم و آتیش می‌گیره قلبم ولی خب: احتمالاً سر حذف شدنِ [درباره تفاهم‌نامه] یک چیزی شبیه این گفته میشه که تقصیر گروه فشاری هست که اومدند القا کنند:«رسانه رهبر انقلاب مشکل‌دار هستند و چرا به متن نامه چیزی اضافه کردند و ...» و شاید روی اون بخش انتهایی متن که نوشته «دلالتی بر تأیید یا رد» دست بگذارند درباره شروط هم یحتمل گفته میشه که این تفسیر رسانه رهبر از متن تفاهم‌نامه ۱۴بندی امضا شده بوده نمی‌تونم همچین وقاحتی رو تصور کنم ولی خب اگر ادامه دادند و باز بهانه‌های بنی اسرائیلی آوردند... التماس‌تون می‌کنم از کانال‌هاشون بیاید بیرون و ذهن خودتون رو مسموم و زهرآلود نکنید این پیام هم ویرایش نمی‌کنم تا اگر واقعاً چنین وقاحتی نشون دادند بگم پیش‌بینی‌ش چیز عجیبی نبوده
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
📝 توضیح درباره گزیده‌متن منتشرشده از پیام ۲۸ خرداد رهبر معظّم انقلاب 🗒 در یکی از گزیده‌های متنیِ من
فکرشم نمی‌کردم... روی «گویاسازی و تسهیل فهم مخاطب» دست گذاشتند و باز کور و کر بودند: «که به دلیل امکان ایجاد برداشت نادرست، از خروجی‌های این رسانه حذف می‌شود.» پ.ن: شاید باور نکنید ولی دقیقاً از همون موضع اول که پیش‌بینی کردم وارد شدند فقط بخش دیگه‌ای از متن رو استفاده کردند
این حربه شیطانی را آنقدر روحانی استفاده کرده که حفظ شدیم! اگر فلان کار را نمی کردیم دلار به جای ۱۰ هزار تومان ۲۰ هزار تومان بود اگر ما نمی آمدیم جنگ میشد اگر فلانی می آمد فلان میشد آقای قالیباف این عذر بدتر از گناه است یعنی شما چه می رفتید چه نمی رفتید خون شیعیان و مسلمانان بر زمین ریخته میشد! این چه آتش بس ننگینی است؟ چه مذاکره نکبت باری است که هر دو طرفش خون شیعه بر زمین میریزد؟ چه توجیه زشتی است که ریخته شدن خون ۳۰۰ نفر از شیعیان و نیروهای حزب الله را سبک می‌شمارید؟ در پاسخ به این خون‌های ریخته شده چه کردید؟ مذاکره؟ یعنی نه تنها زیر سایه تهدید ترامپ در حال مذاکره بودید بلکه زیر سایه جنگ هم مذاکره میکنید! یعنی شرافتمندانه نبودن پیش کش! شرف داشتن و غیرت داشتن پیش کش! این چه سقوط شتابانی است که دچارش شده‌اید؟ ضمن اینکه دروغ می‌گویید! با کدام استدلال چنین حرفی را میزنید؟ دلیل؟ تجربه! تعداد شهدای حزب الله با آتش بس شما و مذاکرات شما بسیار بیشتر شد. دست حزب الله را بستید و جنوب لبنان را فروختید! شیوه مبارزه‌تان بیشتر به مبارزه علیه جبهه مقاومت میخورد نه علیه استکبار! راستی برای کودکان لبنان از سوئیس سوغاتی کفن بیاورید حداقل! اقْتِصادِفَرهَنگی  🇮🇷 حسین‌عباسی‌فر 🇮🇷
10.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برادر راجی عزیز دست روی دلمان نگذار خون است مثل دل خودت سایت عهد خون را همین دولت خودمان پایین کشید! یعنی حتی یک کار مردمی مبتنی بر فتوای مراجع را هم نتوانستند تحمل کنند! اما یک چیز ثابت شد این تهدید برای دنیا پرستان و مادی‌گرایان بسیار سخت است من مدتی است به دنبال راه اندازی دوباره پویش کشتن تمام قاتلین و آمرین و شریکان در خون مردم ایران و امام شهیدمان هستم به این نهاد و آن نهاد هم اعتماد و اعتنایی ندارم بخاری از اینها بلند نمی‌شود برنامه جامعی برای کشتن این ملعونین داریم به صورت آشکار هم اعلام می‌کنم که به اذن الله هم عملی خواهیم کرد از شما میخواهم کمک کنید تا این برنامه را با کمک مردم جلو ببریم مردم روی شما به عنوان عمار امام شهیدمان حساب باز می‌کنند بسم الله اقْتِصادِفَرهَنگی  🇮🇷 حسین‌عباسی‌فر 🇮🇷
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قالیباف: باید حول محور ولایت وحدت داشته باشیم. فصل‌الخطاب، کلام و دستور رهبری است. 😐 رهبری: علی الاصول نظر دیگری داشتم! نیست بزرگواران! روی ..... بودن طرفدارهاش حساب ویژه باز کرده! اقْتِصادِفَرهَنگی  🇮🇷 حسین‌عباسی‌فر 🇮🇷
طبق قانون اساسی ایجاد محدودیت‌های ضروری برای مردم عادی هم نهایتا سی روز میتواند باشد چه برسد به یکی از قوای سه‌گانه! یعنی اگر دولت و مجلس بخواهند یک خیابانی را ببندند باید مصوبه مجلس داشته باشند و آن هم نهایتا سی روز! اگر نیاز به تمدید باشد باز هم باید مجلس مجوز بدهد. حال تصور کنید چند نفر خلاف قانون اساسی خودِمجلس را تعطیل کرده‌اند آن هم به مدت چهارماه!!! بدون هیچ مصوبه‌ای! این بهانه که امکان برگزاری جلسه مجلس نیست که مردود است. قطعا برگزاری چنین جلسه‌ای خطرناک‌تر از برگزاری جلسه خبرگان در ابتدای جنگ نیست. ثانیا یک جلسه در یک جای امن و زیر زمین برگزار کنند و ثبت و ضبط کنند و مصوب کنند که سی روز تعطیل باشند. اما امروز بدون مجوز حق تعطیلی ندارند. پس تا اینجا آنها که مجلس را تعطیل کرده‌اند مجرم‌اند و خلاف قانون اساسی عمل کردند. اما آقای قالیباف به سراغ شعام رفته است. شعام در این باره مصوبه‌ای ندارد و بدون مصوبه و تایید رهبری توصیه‌ها و مکاتبات آقایان با شعام بی‌اهمیت است و نمی‌توان با آنها خلاف قانون اساسی عمل کرد. اذن رهبری آخرین گزینه است که آن را هم ندارند. فلذا امروز اگر مجلس باز شود قطعا باید افرادی که مجلس را تعطیل کردند باید به کمیسیون نظارت مجلس معرفی و به قوه قضائیه معرفی شوند البته دوستان حقوقدان باید در این باره نظر بدهند. من به عنوان یک شهروند عادی برداشتم از قانون اساسی را نوشتم اقْتِصادِفَرهَنگی  🇮🇷 حسین‌عباسی‌فر 🇮🇷
حجت‌الاسلام مطلبی‌پورخطر در کمین است... (1)~1.mp3
زمان: حجم: 5.7M
بیانات امروز رو از دست ندید؛ بیّنات بسیار زیادی داشت که شاید با بعضی مواضع ما همخوانی نداشته باشه قَدْ أَفْلَحَ مَنْ تَزَكَّىٰ (اعلی-۱۴) تزکیه اینه که خودمون رو با بیاناتِ ولی تطبیق بدیم نه اینکه با هزار تفسیر و تأویل و توضیح، با بیاناتِ خودمون تطبیق بدیم حواسمون باشه و خیلی دعا کنیم که از ولی نه یک قدم عقب‌تر و نه یک قدم جلوتر باشیم تا از لاحقان باشیم: المُتَقَدِّمُ لَهُمْ مَارِقٌ، وَ المُتَأخِّرُ عَنهُم زَاهِقٌ، وَ اللّازِمُ لَهُم لاحِقٌ جامعه کبیره يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا آمِنُوا (نساء-۱۳۶) چرا که ایمان یک امر ساکن نیست که بگذاریم یک گوشه خاک بخوره و باید روز به روز و شاید بهتر بگم لحظه به لحظه خودمون رو با ولی جامعه تطبیق بدیم و از ایشون عقب نمونیم قرار نیست شق‌القمر بشه‌ها...فقط یکی دو درجه اختلاف تو یک فاصله زیادِ مثلاً ۲۰ ساله، میشه چند هزار کیلومتر اختلاف‌... یکدفعه می‌بیند من هم فردا روزی چپ کردم و گفتم: وَقَدْ أَفْلَحَ الْيَوْمَ مَنِ اسْتَعْلَىٰ (طه-۶۴) در آخر برای عاقبت بخیری هم دعا کنیم و از خدا بخوایم همگی از این مانع شناخت به دور باشیم: اللَّجَاجَةُ تَسُلُّ الرَّأْيَ (حکمت ۱۷۹) لجاجت، اندیشه را دزدانه می‌رباید. پ.ن: برای اینکه کمی بهتر درک کنید این صوت رو گوش کنید که ببینید هزار برابر از من بهتر زمین خوردند و یکدفعه ۱۸۰درجه تغییر کردند و تا کشتن امام زمان خودشون پیش رفتند! باور کنیم خطر در کمین هست؛ حتی شاید کمین هم گذاشته باشه کنار و دم در خونمون باشه... 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
بیانات امروز رو از دست ندید؛ بیّنات بسیار زیادی داشت که شاید با بعضی مواضع ما همخوانی نداشته باشه ق
صوت رو گوش بدید تا رنگ از رخسارتون بپره برای یک سال پیش هست و جای بیانات اون روز رهبر شهید...بیانات سرشار از بیّنات امروز رهبر رشید رو بگذارید من و شما که سهله! آدم‌های عجیب و غریبی در تاریخ چپ کردند و کارشون به جاهای عجیب و غریب‌تری رسیده که خدا می‌دونه! هم ریزشِ خواص رو غیرممکن ندونیم، هم از ریزشِ خواص نسبت به انقلاب و جمهوری اسلامی ناامید نشیم و از اون مهم‌تر از ریزشِ خواص خیلی بترسیم و فکری برای نجاتِ خودمون کنیم... حالا با این توضیحات، صوت رو گوش بدید تا رنگ از رخسارتون بپره
آیت‌الله عابدینی مقابله باید تا آخر باشد (2).mp3
زمان: حجم: 5.2M
🔻 تلخ بودن تفاهم‌نامه 🎙 آیت الله عابدینی ما باید وقتی بینی فرعون مستکبر را به خاک مالیدیم، طوری کار می‌کردیم که نه با اجازه او که دوباره استکبار او را تایید کنیم؛ بلکه با تکمیل شکست او، و از روی استیصال دشمن خود به خود مواردی که می‌خواستیم را می‌گرفتیم! و احتمالا اینکه رهبر انقلاب هم نظر دیگری داشتند به همین دلیل بوده است! پ.ن: رجوع شود به سخنرانی دهه اول محرم حجت الاسلام قنبریان 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir