eitaa logo
این جنگ🚩
11 دنبال‌کننده
28 عکس
6 ویدیو
0 فایل
انسانی که نمی‌جنگد،جسدی متحرک است... ارتباط: @mhasghary_official
مشاهده در ایتا
دانلود
این جنگ🚩
دم غیرت‌تان گرم که بعد از شهادت جمعی از شیعیان مولا تنگه را بستید. ان‌شاءالله که بستن تنگه را برای ب
با توجه به این‌که توییت به زبان فارسی و کمی پیش از آغاز تجمعات شبانه منتشر شده،به نظر می‌آید این توییت هم نقش ساکت‌کردن مردم در خیابان را دارد...
هدایت شده از مهندس علیخانی
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تصوّرش نیز شرم دارد! که در تاریخ نوشته باشند: «پس از قتل اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و واقعۀ عاشورا، مختار بر منبر مسجد مدائن اعلام کرد: به یاد شهدای کربلا، مخصوصاً حنجر پاره شدۀ علی اصغر و دست‌های قلم‌شدۀ عباس‌بن‌علی، می‌رویم با یزید مذاکره کنیم تا بلکه بتوانیم ارادۀ خود را بر دشمن دیکته کنیم و اموال مسروقۀ خیمه‌گاه را برگردانیم و چند دیناری برای گذران زندگی شیعیان بگیریم. نام تیم مذاکره را هم می‌گذاریم تا دشمن بداند که ما مظلومیت‌ها و خون‌های کربلا را از یاد نمی‌بریم» شرم‌آورتر از این کار و صحبت‌های مختار، این بود که در ادامه نوشته باشند: «مردمی که یزید امامشان را ارباً اربا به قتل رسانده بود، با تکیه بر سابقۀ موفقِ مختار، دور او را گرفتند و حلوا حلوایش کردند تا برود و دینارها را بیاورد...» اما مختار، آن‌قدر شرافت و شجاعت و عقل داشت که چنین سخنانی نگوید و عَلَمِ خونخواهی بلند کند و شعارش یالثارات‌الحسین باشد نه ! و مردم، آن‌قدر از قتل امامشان سوخته بودند که به دینار و درهم حتی فکر هم نمی‌کردند... و مختار کاری با قتلۀ کربلا کرد که دیگر پس از آن، کسی جرأت نکرد تا امامی را به شمشیر بکشد و تکه‌تکه کند و ... 🎥 ویدیوی بالا: سردار دکتر قالیباف(رئیس هیئت مذاکره‌کننده)، این ویدیو را در شبکۀ ایکس منتشر کرد و نوشت: «بسم‌ الله الرحمن الرحیم» و در حالی که ۳ بند از تفاهم‌نامۀ با شیطانشان، رسماً و آشکارا نقض شده بود و امام هم فرمود که نظر من این نیست، برای ادامۀ به ژنو رفت! ✍️علی سلمان‌زاده 🇮🇷 @rasool_alikhani
استاد شهید مرتضی مطهرینهضت حسینی،عامل شخصیت‌یافتن جامعه‌اسلامی.mp3
زمان: حجم: 12.7M
📼 حماسه حسینی:صوت جلسات استاد شهید مرتضی مطهری در موضوع نهضت امام حسین(علیه السلام) فصل اول:حماسه حسینی جلسه سوم:نهضت حسینی،عامل شخصیت‌یافتن جامعه‌اسلامی
بگذارید از الان پیش‌بینی کنم بهانه‌ی بنی اسرائیلی بعدی چیه! از بس بدیهی و صریح هست مطالب که واقعاً سخته پیش‌بینی کردن! باور کنید خودم کانال‌هاشون رو دنبال نمی‌کنم(به جز یکی) و اتفاقی بعضی مطالب رو می‌بینم و آتیش می‌گیره قلبم ولی خب: احتمالاً سر حذف شدنِ [درباره تفاهم‌نامه] یک چیزی شبیه این گفته میشه که تقصیر گروه فشاری هست که اومدند القا کنند:«رسانه رهبر انقلاب مشکل‌دار هستند و چرا به متن نامه چیزی اضافه کردند و ...» و شاید روی اون بخش انتهایی متن که نوشته «دلالتی بر تأیید یا رد» دست بگذارند درباره شروط هم یحتمل گفته میشه که این تفسیر رسانه رهبر از متن تفاهم‌نامه ۱۴بندی امضا شده بوده نمی‌تونم همچین وقاحتی رو تصور کنم ولی خب اگر ادامه دادند و باز بهانه‌های بنی اسرائیلی آوردند... التماس‌تون می‌کنم از کانال‌هاشون بیاید بیرون و ذهن خودتون رو مسموم و زهرآلود نکنید این پیام هم ویرایش نمی‌کنم تا اگر واقعاً چنین وقاحتی نشون دادند بگم پیش‌بینی‌ش چیز عجیبی نبوده
این جنگ🚩
بگذارید از الان پیش‌بینی کنم بهانه‌ی بنی اسرائیلی بعدی چیه! از بس بدیهی و صریح هست مطالب که واقعاً
تا جایی که بنده اطلاع دارم،هنوز هیچ‌کدام از رسانه‌هایی که در این مدت سنگ مذاکره را به سینه می‌زدند و پیام صریح رهبری را تفسیر و تأویل می‌کردند،هیچ واکنشی نسبت به اطلاعیه‌ی اخیر رسانه‌ی رهبر انقلاب نشان نداده‌اند. اتاق فکر مشغول کار است...
هدایت شده از تأملات | تولايى
ترامپ اعلام کرده ایران بازرسی‌های سفت و سخت هسته‌ای رو پذیرفته؛ فعلا تکذیب کردیم. شهباز شریف اعلام کرده بحث موشکی هم قراره وارد مذاکرات شه؛ فعلا تکذیب کردیم. فقط سوالی که پیش میاد اینه: _وقتی طرف مذاکره‌کننده و میانجی اینقدر دروغگو و کذابن، چطور میشه جلوشون نشست و مذاکره کرد؟ _وقتی نخست وزیر یک کشور اینقدر راحت دروغ میگه، بهتر نیست اول مجبورش کنیم دروغش رو اصلاح کنه، بعد دست گردنش بندازیم؟! ✊🇮🇷@m_a_tavallaie
هدایت شده از آدم
11.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
+ برجام اصلی که از طرفی بخشی از هسته‌ای رو نابود، اورانیوم غنی‌شده رو خارج، و دانشمندان هسته‌ای رو خونه‌نشین یا ترور کرد . و از طرف دیگه اقتصاد کشور رو هم طوری به فنا داد که یک دهه‌ست کمر راست نکرده و راه‌های دور زدن تحریم رو بسته + برجام منطقه‌ای بصورت رسمی وجود نداشته تا الان ؛ اما در عمل داریم میبینیم که سوریه تموم شد ، عراق تضعیف شده ، حماس رو سر بریدن ، یمن تحت فشاره و لبنان رو دارن تیکه تیکه می‌کنن! و ما در عوض زودتر برداشتن محاصره دریایی ، بیخیال انتقام لبنان میشیم! + یه برجام موشکی مونده که پازل آمریکا تکمیل بشه! البته ممکنه توی زمان فعلی، این فقط یه بازی دیگه باشه! به مرگ بگیرن تا به تب راضی بشیم و اورانیوم غنی‌شده و هسته‌ای رو بدیم بره! ان‌شاءالله که من الکی بدبینم! @Ebnehava
هدایت شده از دکتر سعید جلیلی
⭕️ در روزهای اخیر در برخی رسانه ها به نقل از دکتر سعيد جليلى نقل قول‌های مختلف و نادرستی منتشر شده که فاقد اعتبار بوده و تکذیب می‌شود. 🔹مشی دکتر جلیلی در این مدت، عدم ورود به جزئیات و پرهیز از پرداخت عمومی به موضوعات اخیر بوده است. بدیهی است این رویکرد نباید مستمسکی برای انتساب مطالب نادرست، روایت‌سازی یا بهره‌برداری سیاسی قرار گیرد. 🔹همچنین روشن است که در صورت ضرورتِ تبیین مواضع یا ارائه توضیحات، ایشان مستقیماً و بدون واسطه با مردم سخن خواهند گفت. ✅ @saeedjalily
🔻از چارچوب ولائج رها شویم ✍در این چند ماهِ بعد از جنگ، هر بار با عزیزی گفت‌وگو می‌کردم که با کدام حجت و بینه از مذاکرات حمایت می‌کنی، آن هم با این تعداد بالای سخنان امام شهیدمان در نفی مذاکره، یا حواله به نقل قول فلان مسئول می‌داد، یا استبعاد می‌کرد که فلانی، بخواهد بر خلاف مشی و نظر حضرت آقا کاری کند و حرفی بزند. یا می‌گفت: شیوه‌ی ره‌بری و اعمال حاکمیت در جنگ وجودی مثل شرایط عادی نیست. پس ره‌بری فرصت خطا کردن نمی‌دهد و دیگر برجامی رخ نخواهد داد. 🔸با همین تیپ استدلال‌های ظنّی که دیگر معلوم شد خطاست، بسیاری از ما انقلابی‌ها ده‌ها نص صریح خمینی و خامنه‌ای را کنار زدیم و چسبیدیم به این تحلیل‌های غیر حجّت. آن‌گاه انرژی و قلم و زبان‌مان خرج ماله‌کشیِ کاری شد که ره‌بر ما با آن هم‌راه نبود. 🔹الآن که روشن شد هر صاحب شأن و مقامی، با همه‌ی احترامش محال نیست که دچار خطای محاسباتی شود، با وجود نصوص صریح و واضح از ره‌بر انقلاب که فصل الخطاب است، دیگر تمسّک به نظر دیگران نارواست. بله؛ در منطقة الفراغ که امام امت، درباره‌ی موضوعی سخنی نگفته‌اند، برای رسیدن به تحلیل درست، از این و آن می‌توان استفاده کرد و به ظن قوی رسید. اما آن‌جا که رأی امام انقلاب روشن است، تا رسیدن رأی و نظر بروز شده‌ی بعدی باید به همان تمسک کرد و نظر دیگری را برنگزید. 🔸امام شهید ما مذاکره با آمریکا را به خاطر بدعهدی‌اش ممنوع کردند. مذاکره در سایه‌ی تهدید را هم ممنوع کردند. مذاکره با خصوص دولت ترامپ را هم ممنوع کردند. مذاکره برای مذاکره را که هدفی جز تحمیل نظر آمریکایی‌ها بر ما ندارد هم ممنوع کردند. فرمودند: مذاکره با آمریکا هیچ نفعی برای ما ندارد و هیچ ضرری را دفع نمی‌کند. فرمودند: گیرم هر چه دیکته کنند را انجام دهیم، باز تحریم‌ها را برنمی‌دارند. فرمودند: وقتی خرشان از پل گذشت، برمی‌گردند به ریش شما می‌خندند. فرمودند: شاید بیست سال دیگر اوضاع فرق کند ولی فعلا کار ما با آمریکا همین است. 🔹خب در این مذاکرات پسا جنگ، چه چیزی عوض شده بود؟ تهدید برداشته شده بود؟ ترامپ رفته بود؟ آمریکا دیگر بد عهد نبود؟ آمریکا دیگر تحمیل‌گر نبود؟ بیست سال گذشته بود آیا؟ چه تغییر ماهوی‌‌ای رخ داده بود که راحت دست برداشتیم از این همه نصّ صریح؟! 🔸در روایات اهل بیت(ع) به رفیق، استاد، هم‌دم یا مرادی که انسان اعتماد صددرصدی به او کند و دربست حرفش را بپذیرد، ولیجه می‌گویند. در زیارت جامعه هم آمده است این عبارت. که من به خدا از هر ولیجه‌ای غیر از شما بیزارم. من فقط به شما اعتماد دربست دارم؛ «وَ بَرِئْتُ إِلَى اللَّهِ تَعَالَى مِنْ أَعْدَائِكُمْ... وَ مِنْ كُلِّ وَلِيجَةٍ دُونَكُم‌»امام صادق(ع) فرمود: علم و معرفت را از سرچشمه‌اش دنبال کنید. از ولیجه‌ها هم بپرهیزید که شما را از خدا دور می‌کنند؛ «اطْلُبُوا الْعِلْمَ مِنْ مَعْدِنِ الْعِلْمِ، وَ إِيَّاكُمْ وَ الْوَلَائِجَ؛ فَهُمُ الصَّادُّونَ عَنِ اللَّهِ.» [الأصول الستة عشر/ص124] 🔹اتفاقا یکی از ویژگی‌های آخر الزمان، همین است که دیگر نمی‌شود به کسی دربست اعتماد کرد و صفر تا صد حرف‌هایش را پذیرفت؛ از بس که احتمال خطاها زیاد می‌شود. امام باقر(ع) فرمود: حتما فتنه‌ای خواهد آمد که در آن اعتبارِ همه‌ی ولیجه‌ها تمام می‌شود، حتی کسانی که در تحلیل‌های‌شان موشکافی می‌کرده‌اند؛ آن‌گاه فقط ما می‌مانیم و شیعیان‌مان. «إِنَّهُ لَا بُدَّ مِنْ أَنْ تَكُونَ فِتْنَةٌ يَسْقُطُ فِيهَا كُلُّ بِطَانَةٍ وَ وَلِيجَةٍ حَتَّى يَسْقُطَ فِيهَا مَنْ كَانَ يَشُقُّ الشَّعْرَ بِشَعْرَتَيْنِ حَتَّى لَا يَبْقَى إِلَّا نَحْنُ وَ شِيعَتُنَا.» [الكافي/ج1/ص370] شاید از عبارت آخر حدیث بتوان چنین برداشت کرد که تن‌ها سخن و تحلیل درست و امن، همان است که بر اساس مذهب شیعه‌ی اثنی عشری، حجت و فصل الخطاب است. 🔸حال که چنین است، نصوص صریح ره‌بری را فقط با نصّی هم‌سنگ، هم‌تراز که صادر شده از امام جامعه است، می‌توان قید و تخصیص زد و احیانا نسخ کرد. با اخبارِ مثلا موثّق و توصیه‌ی فلان مسئول و صلاح‌دید فلان سردار و تحلیل‌های ماله‌محور نمی‌شود از اصول و نصوص فصل‌الخطاب دست برداشت. گر چه همه‌ی این عزیزان ارزش‌مندند و احترام‌شان محفوظ.