خیلی دلم میخواد به پیام های یسری افراد توی چنل هاشون ری اکشن نشون بدم ولی واقعا حالشو ندارم و نمیدونم چرا خستممم
https://eitaa.com/Tianaaaa/10612 ای وای نه فکر کنم چشم خور_
+نه من اونقدر بهش اعتقاد ندارم ولی خب خیلی ناراحت شدم😭😭💔💔💔💔💔💔