eitaa logo
تـینـٰار.
480 دنبال‌کننده
170 عکس
34 ویدیو
0 فایل
'جایي دور از انسان‌ها، بر سرِ دوراهي، حواليِ آشفتگي‌ها و دردها در انتظارِ چیستم؟.' ↲تـینـٰار؟ تنهايي، تنها و یا تنِ یار! ↲من؟ پاسخگويِ شما در آشفتگی و پريشاني • متن‌ها، چکیده‌ای از قلمِ وارش‌اند، کپی؟‌هرگز..
مشاهده در ایتا
دانلود
تـینـٰار.
برای من کاغذ بنویس. اگر دیدی نمی‌توانی طاقت بیاوری، منزلِ كوچک من، منزلِ تو خواهد بود. من در این‌جا بیکار نیستم؛ بعضی کتاب‌های خوب دارم و اطراف من پر از جنگل‌های ساکت و خنک است. به مصاحبت با من چنان خواهی گذرانید که خیال میکنی در عالم ارواح واقع شده‌ای. پس از آن به مرور خواهی دید که زمان بهترین داروی قلب انسان است.
`تـینـٰار | Tinar .Rakoob-Roozaye-Bi-To-320.mp3
زمان: حجم: 7.9M
من شکستم، خم به ابروت‌َم نیومد؛ بس که بی‌رحمی! _با احتیاط و در خلوتِ خویش گوش دهید!
تـینـٰار.
« ماهیِ خستهیِ من، میخواد تو دریا بمونه. »
هدایت شده از مُنیب ؛
بندرعباس🖤
تـینـٰار.
اگر روزی نبودم ، من رو با شبدرِ چهاربرگ ، بویِ دارچین ، خیالپردازی‌هایِ زنگ انشا ، ستاره‌های کاغذیِ کوچولو و والِآبی هایی که میبینی به یاد بیاور.
اگر روزی نبودم، مرا در کنج و سکون بین! سایه‌ام را، یادم را، خاطرم را و یا حتی جایِ خالی‌ام را..
مراقبِ خودتون باشید.🌞
وارش!
هدایت شده از [رویش🌱]
من در خود به این شناخت رسیده‌ام که پذیرش به اتمام رسیدن‌ها کمی برایم سخت است. اخرین روز از سال یازدهم تحصیلی با وجود خاطرات، خواه دلنشین و خواه تلخ ، به پایان رسید. باور دارم پایانش میتوانست زیباتر رقم بخورد و دلچسب باشد. ولی گاهی شرایط بر وفق مراد نیست. تک تک روز‌های یازدهم را به دست خاطره ها می‌سپارم‌. قطعا چندین سال بعد ، با یادآوری روزهای پراز خنده و حس و حال خوب یازدهم ، لبخندی کنج صورتم جا خوش می‌کند. تمام این حس و حال خوب ، وابسته به آدم‌هایی بود که روزهای سخت را برایم آنچنان که باید ، خوش رقم زدند. ۲۴ اردییهشتِ پر از احوالات متفاوت ۱۴۰۴