زندگی ساده را دوست دارم، آدمهای ساده را بیشتر. همانهایی که وقتی از کنارشان رد میشوی ونگاهشان
با تو گره میخورد، به تو لبخند میزنند.بدونِ هیچ چشم
داشتی تو را دوست دارند، و برای تنهایی هایت ارزشد قائلند،
و پیوسته نمیپرسد، چرا اینگونهای.تو را آن گونه که هستی دوست دارند.سادگی در محبت، چهره، پوشش، و هویت!
بچهها میخواستم بگم وارش نزدیک به ۳ ساله که منو میشناسه اما به مناسب این تاریخ هنوز نیومده منو بگیره.💅🏻
تـینـٰار.
چیزه؛ آخه از شما چه پنهون، دستم خالیه👈🏻👉🏻
من با بیپولیت میسازم. میریم تو پارک زندگی میکنیم اصلاً.
آقاجآنم؛ قتیلالعبرات؛ ثارالله؛ سیدالشهدا؛ غریبالغرباء؛ حجتالله؛ سفیرالله و ای ابوالاحرار..
شمایی که الهامبخشِ احرار و آزادگان هستید و شمایی که کربوبلایتان محل رجوع آزادگان و شیفتگان طریق هدایت است؛ شمایی که ندایِ محرم و عزایتان، مردمانِ غریب و غمگرفتهی این روزها را تسکین میشود.
سلام بر فرستادهی خداوند؛ سلام بر خزانهدار قرآن؛ سلام بر برهان خداوند بر روی زمین؛ ای تنها و بییاور، ای خوش قد و قامت، ای رستگار، ای دلیر و شجاع؛ از امشب، از اولین شبِ عزای تو، از دل، بانگِ نوحه و آه میآید و مرواریدهای اشک از دیده روان است..
حسینجان(ع)؛ « وَ أَمِنَ مَنْ لَجَأَ إِلَيْكُم »
هر که به شما پناه آورد امان یافت..