eitaa logo
تیترینو (گلچین اخبار)
14.4هزار دنبال‌کننده
9.5هزار عکس
9.9هزار ویدیو
53 فایل
🚩کانال خبری | تحلیلی | سرگرمی: #تیترینو @Titrinoo تبلیغات: @Khadem0011 👈حقیقت، کتمان نمی‌شود‌‌
مشاهده در ایتا
دانلود
📌جنگی که می‌بینیم و جنایاتی که نمی‌بینیم.... اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار پوستر مستند «جنگی که نمی‌بینید»، در شبکه ایکس نوشت: 🔹 «جنگی که نمی‌بینید» 🔹 «این فیلمی است که باید این روزها تماشا کرد؛ در زمانه‌ای که مقامات آمریکایی فعالانه در صدد گمراه‌سازی افکار عمومی و دستکاری در رسانه‌ها هستند تا جنگ غیرقانونی خود علیه ایران را توجیه کرده و جنایاتشان را سفیدشویی نمایند.» ▪️ بقائی در ادامه، جملاتی از این فیلم را به شرح زیر نقل کرده است: 🔹 «ما خبرنگاران باید شجاعت کافی داشته باشیم تا از همکاری با کسانی که می‌خواهند آخرین ماجراجویی خونین‌شان در کشور دیگران را به ما بفروشند، سر باز بزنیم. یعنی همیشه داستان رسمی را به چالش بکشیم، هر چقدر هم که میهن‌پرستانه به نظر برسد، هر چقدر هم فریبنده و وسوسه‌کننده باشد. چون پروپاگاندا به ما رسانه‌ها وابسته است تا فریب‌هایش را نه به دشمن دور، بلکه مستقیماً به شما در خانه‌هایتان تزریق کند.» 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
📌 اعتراض در سئول کره جنوبی علیه جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ژنرال ارشد سابق هندی: حمله به ناو دنا نامردی بود. امریکا به یک کشتی حمله کرد که هیچ سلاحی نداشت. ناو ایرانی مهمان ما بود 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
📌درباره جنگ، مذاکره، و اعتماد به ترامپ! 🔻ترامپ با یک خبر اولیه، و رسانه‌های همسو با ترامپ با خبری ثانویه، توانستند فضای ذهنی بخشی از فعالان مجازی ایران را بهم بریزند. ترامپ از جریان داشتن مذاکره با ایران گفت و بخشی از فعالان مجازی هم چون ترامپ را فرد صادقی می‌دانند، حمله به عباس عراقچی را کلید زدند. در ادامه، رسانه‌های عبری و سعودی از قالیباف به عنوان فرد مذاکره‌کننده نام بردند تا حال که نتوانسته‌اند رد قالیباف را زده و او را ترور فیزیکی کنند، از طریق ترور شخصیتی او را بی اعتبار کنند و البته هزینه اجتماعی ترور فیزیکی او را هم پایین بیاورند. 🔻در باب مذاکره، آتش‌بس، جنگ روانی ترامپ و ... چند نکته قابل ذکر است: 🔻اول؛ بخشی از مسئولین نظامی و سیاسی کشورمان که پس از طوفان‌الاقصی، ترسو و خائن و سازشکار نامیده شدند، طی همین سال‌ها از طریق ترور هدفمند شهید شده‌اند که اگر خائن و ترسو بودند، اگر اهل مبارزه با اسراییل نبودند و اگر به نفع ایران کار نمی‌کردند، ترور نمی‌شدند. کاش تجربه شود و این ظلم را در حق مسئولینی که هنوز ترور نشده‌اند، نکنیم. (آن بلاهتی را که باعث شده برخی بجای شعار علیه اسراییل و آمریکا، در تجمعات شبانه تهران به سمت وزارت خارجه بروند و تکمیل کننده‌ی مسیر ترور امثال عراقچی باشند، بماند. با آن جماعت فی‌الحال کاری نداریم.) 🔻دوم؛ ترامپ برای ما در حکم همان فاسقی است که خدا در آیه ۶ سوره حجرات می‌فرماید «اگر برای شما خبری آورد، درباره آن تحقیق کنید که مبادا از سر نادانی به گروهی آسیب برسانید و بعد پشیمان شوید.» موضوع فقط احتمال کذب خبرش نیست، بلکه ممکن است قصد دیگری از اعلام آن خبر در میان باشد، از جمله تخریب شخصیت فرماندهان میدان و دیپلماسی در هنگامه جنگ. آیا ما باید توصیه قرآن را فراموش کنیم و تحلیل‌هایمان را با خبرهای ترامپ تنظیم کنیم؟ به مقاماتی که به خوبی مشغول دفاع از ما برابر دشمن متجاوز هستند و از حق انتقام خون رهبر شهید و ملت شهید ایران نگذشته‌اند، اعتماد کنیم. 🔻سوم؛ مذاکره‌ای در کار نیست و بارها هم از سوی مسئولین بیان شده است. کشور هم علیرغم ترور رهبری عزیزمان و برخی مسئولین عالی‌رتبه، بی بزرگتر نیست و جانشین رهبر به خوبی بر امور احاطه دارند و همان‌طور که دفاع نظامی تحت نظر ولی‌فقیه جدید به خوبی پیش می‌رود، دفاع دیپلماتیک هم تحت نظر ایشان است. 🔻چهارم؛ مذاکره فی نفسه نه خوب است و نه بد. اینکه برخی در هر شرایطی موافق مذاکره هستند و برخی در هر شرایطی مخالف مذاکره، یعنی روی حرف‌شان نباید حساب کرد، چون شرایط را نمی‌سنجند. کسی هم الان دنبال مذاکره با شیطان بزرگ نیست و بجای دشمن اصلی سرگرم دشمن فرضی نشوید. این ظرفیت‌های رسانه‌ای و مجازی باید خرج کار بزرگتر شود، نه درگیری با موضوعی که وجود خارجی ندارد. 🔻پنجم؛ هر تبادل پیامی اسمش مذاکره نیست. بدون هیچ تعامل و تبادلی هم نمی‌شود شروط ایران بیان شود و دنبال احقاق حقوق ملت ایران رفت. جنگ هم نمی‌شود تا ابد ادامه یابد. 🔻ششم؛ مذاکره و تبادل پیام الزاماً مستقیم نیست و الزاماً هم به ابتکار ایران یا آمریکا نیست. محتمل است کشورهای ثالثی دنبال این امر باشند و طبعاً نمی‌توان به مقامات ایران گفت هر کس تماس گرفت یا پیامی فرستاد، جواب ندهید و اعتنا نکنید و با همه قهر باشید! 🔻هفتم؛ جنگ را ساده‌سازی نکنیم و تصورمان این نباشد که اگر بجای ۱۲ روز، مثلاً ۲۰ روز می‌جنگیدیم، یا اگر بجای ۱۰۰۰ تا موشک، ۲۰۰۰ تا موشک می‌زدیم، اسراییل با خاک یکسان می‌شد! چنانچه این توهم را برخی داشتند که اگر بعد ترور اسماعیل هنیه، به اسراییل حمله می‌کردیم، ترور سید حسن نصرالله اتفاق نمی‌افتاد و رهبری شهیدمان این تحلیل را رد کردند، اما برخی همچنان بر طبل آن می‌کوبند و فکر می‌کنند از ولی‌فقیه شهید هم بهتر سیاست و جنگ و مقاومت را می‌فهمند! جنگ و بازدارندگی و اخراج آمریکا از منطقه و نابودی اسراییل معادلات پیچیده‌تری دارد و ساده‌سازی جنگ، خود می‌تواند بخشی از جنگ شناختی دشمن علیه ما باشد. 🔻هشتم؛ ما می‌جنگیم تا دشمن بداند دوران بزن درو تمام شده، تا دنیا بفهمد وقتی پشت آمریکا ایستاده، باید هزینه حمله به ایران را هم بدهد. ما می‌جنگیم تا بدانند مثل مایی متمدن و با ریشه و مقاوم و مومن، با مثل ترامپی مبتذل و فاسد و تازه به دوران رسیده و جنایتکار، بیعت نمی‌کند. ما می‌جنگیم چون باید از کشورمان دفاع کنیم و برای ما راهی جز مقاومت نیست. این مقاومت را از امامین انقلاب آموخته‌ایم و با رهبر سوم هم ادامه راه را پیش می‌رویم. 🔻نهم؛ همه این چند هفته را ایران با وحدت میان مردم و مسئولین به بهترین نحو جنگیده، پس از این هم وحدت ماست که به دشمن ضربه می‌زند، اجازه ندهیم دشمن با اخبار هدفمند، ما را به مسیر اختلافات داخلی بکشاند. ✍ کبری آسوپار 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
کانال عماد دولت‌آبادیآهنگ ملی.mp3
زمان: حجم: 26.3M
ریمیکس آهنگ‌های ملی مناسب کاروان‌های خودرویی 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
گلوبال تایمز: «هژمونی درنده» آمریکا، پایان خود را رقم می‌زند 🔸نشریه گلوبال تایمز در گزارشی تحلیلی می‌نویسد که با کنار زدن ظاهر پرزرق‌وبرق «آزادی» و «دموکراسی» در آمریکا، ماهیتی آشکار می‌شود که جهان را به‌مثابه میدان شکار خود می‌بیند و از قدرت هژمونیک به‌عنوان ابزار بهره می‌گیرد. 🔸این پدیده که «هژمونی درنده» نامیده می‌شود و به این معناست که واشنگتن از موقعیت برتر خود برای گرفتن امتیاز، باج و اطاعت از متحدان و رقبا استفاده می‌کند و جهان را به‌صورت بازی حاصل جمع صفر می‌بیند. 🔸سیاست‌های «هژمونی درنده» واشنگتن با تضعیف مشروعیت جهانی و بی‌ثبات‌سازی نظم بین‌الملل، آمریکا را در مسیر سقوط قرار داده است. @Titrinoo
💥دیمونا، دقایقی پیش @Titrinoo
علت ادعاهای مکرر ترامپ در اعلام پیروزی جنگ با ایران مشخص شد 🔹 ان‌بی‌سی: ترامپ روزانه یک «فیلم کوتاه» دو دقیقه‌ای از انفجارها و موفقیت‌‌های حملات آمریکا در ایران مشاهده می‌کند؛ نگرانی‌ها درباره اینکه ترامپ تصویر کاملی از جنگ، از جمله شکست‌ها، دریافت نکند افزایش یافته است. @Titrinoo
این گاو هنوز در حال دوشیده شدن است @Titrinoo
🔺 پرداخت ۲ همت تسهیلات برای اسکان موقت ساکنان واحدهای آسیب دیده از جنگ 🔹بر اساس مصوبه هیات دولت، برای اسکان موقت ساکنان واحدهای آسیب دیده از جنگ در شهرها و روستاها (به جز کلانشهرها) ۲ هزار میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن از هفته دوم فروردین پرداخت می شود. 🔹این تسهیلات با معرفی بنیاد مسکن از هفته دوم فروردین ماه پرداخت خواهد شد. @Titrinoo
📌شیخ نعیم قاسم: ایران حتما پیروز است دبیرکل حزب الله لبنان: 🔹 مقاومت، آمادگی‌های لازم را فراهم کرده و کارآمدی و شایستگی خود را به اثبات رسانده است. 🔹🔹 جوانان مجاهد و فداکار، باشکوه‌ترین صحنه‌های قهرمانی، شرافت، میهن‌دوستی و کرامت را رقم زده‌اند و بر ادامهٔ مسیر بدون هیچ محدودیتی مصمم‌اند و برای فداکاری بی‌حدوحصر آمادگی دارند. 🔹آنان امروز نماد درخشان میهن‌دوستی و نویدبخش آزادیِ پیش‌رو هستند. 🔹 مردمِ حامی مقاومت نیز شریف‌ترین و نجیب‌ترین مردمان‌اند؛ آنان با ترک خانه‌های خود، در مسیر جهاد مشارکت کرده و به‌عنوان فداکاران و مقاومان، سختی‌ها را تحمل کرده‌اند. 🔹 با افتخار و رضایت، عزیزترین فرزندان خود را تقدیم کرده و دور از خانه و زندگی طبیعی‌شان، رنج‌های بزرگی را متحمل شده‌اند تا آینده‌ای آزاد و سرافراز برای وطن و فرزندانشان بسازند. 🔹 تجاوز، مسئله و تهدید اصلی است؛ و مقاومت، امید و راه آزادی است. 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
📌زاکانی: هم تقاص می‌گیریم هم غرامت 🔹شهردار تهران در شبکه ایکس نوشت: ٢ هزار خانواده تهرانی این روزها بی‌خانه شدند؛ زن، کودک، پیر، جوان؛ همشهری‌های عادی تهرانمان را زدند. 🔹ما که خانه‌هایشان را می‌سازیم، محکم‌تر از قبل هم می‌سازیم؛ اما به گفته رهبر عزیزم: هم تقاص می‌گیریم هم غرامت. 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo