✧★•°.🦜˖†.•.°♡
آقا، برای من یه نقطه بفرستین هرکی رو براش تقدیمی(پونی)نکشیدم تا براش بکشم
بعدش دوباره میخوام تقدیمی بزارم-شاید🗿
✧★•°.🦜˖†.•.°♡
وای همه معلما اینجورین
اگه بلد باشی بهونه نمیاری
د آخه مرتیکه٫زنیکه😒
✧★•°.🦜˖†.•.°♡
وای همه معلما اینجورین اگه بلد باشی بهونه نمیاری د آخه مرتیکه٫زنیکه😒
طگعیپاطپهبخپیپهسعمملسوزو
✧★•°.🦜˖†.•.°♡
وای همه معلما اینجورین اگه بلد باشی بهونه نمیاری د آخه مرتیکه٫زنیکه😒
جوری که اینجوری حرف میزنم و بابام معلمه-🗿