تئو جونی بسه متیو رو صدا میکنما #ارتمیس
______
Theo:متئو خودش تو تیم منه🗿
https://eitaa.com/tom_riddlex/350
Theo:احیانا بی بی سی چیزی هستی؟
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
تئو لطفا فلوریا
Theo:این دختره رفیقاشم مثل خودشن
https://eitaa.com/tom_riddlex/351
Theo:افتخارت اینه هشتگ زنی؟
حداقل اون بی بی سیه که بهتر بود
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
https://eitaa.com/tom_riddlex/351 Theo:افتخارت اینه هشتگ زنی؟ حداقل اون بی بی سیه که بهتر بود
تئو دستام نابود شد ازبس تایپ کردم بسه
فلوریا
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
تئو جونی بسه متیو رو صدا میکنما #ارتمیس ______ Theo:متئو خودش تو تیم منه🗿
عیخداا خب باشه بلیز و میارمم #ارتمیس
__
Theo:خب بیار
https://eitaa.com/tom_riddlex/352
Theo:الان مثلا با اونم نمیسازی
تئووووسکخسذهحصحهاسحهاحهحهرثهحث دعوا رو بس کنننن #ارتی
__
من حنجرم نابود شد از بس داد زدم تئو بسه