عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
بهتر از این یاروعه فلوریا
Draco: نظرت چیه بری بیرون و همه رو از شر خودت خلاص کنی؟ شرط می بندم که خود آدی هم یه نفس راحت میکشه
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
Gellert: عه آدونا با تئو بحث کردی؟
آره، بی شخصیت بود
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
Draco: نظرت چیه بری بیرون و همه رو از شر خودت خلاص کنی؟ شرط می بندم که خود آدی هم یه نفس راحت میکشه
اونقد اعتمادبه نفس داری که از طرف ادی هم حرف میزنی؟
اگه خیلی ناراحتی میتونی بری
کسی کارت برات نفرستاد
فلوریا
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
نه ولی یخورده ادونا باهاش دهن به دهن شد فلوریا
Gellert: خب...
من باید این دوستتون رو ببینم
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
چرا من براش کارت دعوت فرستادم
اشتباه بزرگی بود
فلوریا
Draco: آدی جذابیت من داره کورش میکنه، خیلی بهت حسادت میکنه، چون اون مرتیکه دندون کج نازک نارنجی کنار خودش داره و مالفوی جذاب رو از دست داده
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
اشتباه بزرگی بود فلوریا
از اشتباه تو بدتر نبود
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
Gellert: خب... من باید این دوستتون رو ببینم
Gellert: یک گفت و گوی کوچک و دوستانه
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
Gellert: خب... من باید این دوستتون رو ببینم
مگه تئو رو ندیدی؟
حقیقتا باید تو اسلیتیرین یسری پسرکه دعوا میکنن دیده باشی
همونان
فلوریا
-ووووو!جناب گلرت چقدر ادبی صخبت میکنن.تمام تصوراتی که از ایشون داشتم کاملا نابود شد_النا
"" "" "" "" "" ""
-خیلی جذابه✨🥲