eitaa logo
❅ Vernorexia
464 دنبال‌کننده
137 عکس
87 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
فقط باش، همین کافیه برای من!
میثم ِ تمـّار را دانی چرا دارش زدند ؟ حبِّ حیدر باعثِ حاضر جوابی می‌شود .
اصالت و معرفت یعنی؛ اونجایی که باهاش قطع رابطه کردی ولی، حرفات هنوز  پیشش امانت مونده.
غریبه ها میتونن بهترین دوستت بشن، دقیقا به همون اسونی که بهـترین دوستت تبدیل میشه به یه غریبه.
یه استرسی دارم؛ انگار پیک شادی رو حل نکردم و ۱۳ فروردینه.
شـاید یك روز مـا . :)
نموند پا به پام کسی جز خودم.
ما که بیداریم ولی شب خوش
هدایت شده از پنــــاه دل:))
با کسی قهر نمیکنم اما کاری میکنم با چراغ قوه دنبال صمیمیت سابقم بگرده، این هم مدل دست کشیدن منه.
بدان قدر مرا، مانند من پیدا نخواهد شد که هر کس با تو باشد غیر من، دیوانه خواهد شد
ولی حرف ندارن، اون چشمایِ پر از حرفت.
همیشه باور داشته ام آدم‌هایی که بی تفاوت‌اند و مسائل را زود از خاطر می‌برند بی نهایت خوشبخت اند.. چرا که مرور اتفاقات و آدم‌های گذشته تو را ذره ذره آب می کند.