هدایت شده از پنــــاه دل:))
با کسی قهر نمیکنم
اما کاری میکنم با چراغ قوه دنبال صمیمیت سابقم بگرده، این هم مدل دست کشیدن منه.
بدان قدر مرا، مانند من پیدا نخواهد شد
که هر کس با تو باشد غیر من، دیوانه خواهد شد
همیشه باور داشته ام آدمهایی که بی تفاوتاند و مسائل را زود از خاطر میبرند بی نهایت خوشبخت اند.. چرا که مرور اتفاقات و آدمهای گذشته تو را ذره ذره آب می کند.
آدم دوستانش را از دست نمیدهد ، دشمنان مخفیاش را پیدا میکند ، دوستان واقعی هر اتفاقی هم که بیفتد تا پایان دوست می مانند . .
یه سریا وقتی اسمتو صدا میزنن برات خیلی جذابه. با خودت میگی یعنی انقدر اسمم میتونست قشنگ باشه و خودم خبر نداشتم؟