eitaa logo
❅ Vernorexia
464 دنبال‌کننده
137 عکس
87 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
ما که بیداریم ولی شب خوش
هدایت شده از پنــــاه دل:))
با کسی قهر نمیکنم اما کاری میکنم با چراغ قوه دنبال صمیمیت سابقم بگرده، این هم مدل دست کشیدن منه.
بدان قدر مرا، مانند من پیدا نخواهد شد که هر کس با تو باشد غیر من، دیوانه خواهد شد
ولی حرف ندارن، اون چشمایِ پر از حرفت.
همیشه باور داشته ام آدم‌هایی که بی تفاوت‌اند و مسائل را زود از خاطر می‌برند بی نهایت خوشبخت اند.. چرا که مرور اتفاقات و آدم‌های گذشته تو را ذره ذره آب می کند.
بزرگسالی شاید از همین‌جا شروع می‌شود ، پنهان کردن اندوه . .
آدم دوستانش را از دست نمیدهد ، دشمنان مخفی‌اش را پیدا میکند ، دوستان واقعی هر اتفاقی هم که بیفتد تا پایان دوست می مانند . .
او از زیبایی میگوید و ذهن من تنها چشمانش را به یاد می آورد.
‌همه چیز رو برای خودت مهم نکن از بعضی چیزا فقط باید رد شد .
‌آدم چاقو بخوره ولی تو ذوقش نخوره.
‌یه سریا وقتی اسمتو صدا میزنن برات خیلی جذابه. با خودت میگی یعنی انقدر اسمم میتونست قشنگ باشه و خودم خبر نداشتم؟