ما را بخواهی یا نخواهی نوکرت هستیم؛
جای تعجب نیست،رسم نوکری این است:))
آقای ِ¹²⁸.
میگویند آب،
مهریهی مادرش بود…
دلم آتش میگیرد
وقتی میبینم همان آب،
بر حسینش حرام شد🥀
امام حسین میدونم دیگه منو نمیخوای بطلبی داخل روضه هات راه بدی .
ولی من خیلی بد شکستم .💔❤️🩹
❅ Vernorexia
🖤
پناه میبرم به محرم شما؛
از به تنگ آمدن قلب
و صبری که دگر نمانده؛
یا امام حسین فقط خودت موندی براما،میشه خودت درست کنی همه چیو مثل همیشه..
به خدا خستم سردرگمم نمیدونم چه کنم تو راهو نشونم بده..!
❅ Vernorexia
سلامبرتوكهقلبمجروحمابراىتومىتپد
واشكبههنگاميادتوجارىست:)))💔