❅ Vernorexia
🖤
پناه میبرم به محرم شما؛
از به تنگ آمدن قلب
و صبری که دگر نمانده؛
یا امام حسین فقط خودت موندی براما،میشه خودت درست کنی همه چیو مثل همیشه..
به خدا خستم سردرگمم نمیدونم چه کنم تو راهو نشونم بده..!
❅ Vernorexia
سلامبرتوكهقلبمجروحمابراىتومىتپد
واشكبههنگاميادتوجارىست:)))💔
امروز خرید کردن،تو هیئت سینه زدن و درد دل کردن کنار تو واقعا لذت بخش بود برام~♡
مرسی که هستی؛کسی که فکرشم نمیکردم باشی..!
#مخاطبدار