Violet...!
میدونم تو کشیدن دست استعداد ندارم ولی به روم نیارید:")))
یه بار اومدم به یکی اثبات کنم خوب دست نمیکشم
دقیقا همون یه دونه خوب در اومد🥲🤣😭
کرم دیل زدن و رفتن از ایتا و خورد کردن گوشی و کلا شروع به زندگی نرمال داره تموم وجودم رو قلقلک میده
هدایت شده از Hush...!
انقدر رنگ حق ساختید خب اومی حق منم حق آبیعه🗿🤣
البته زرد هم دوست دارما ولی برای من بودن زیادی گرمه😔🤌🏻😂
Violet...!
ولی من فقط ناراحت میشم، در کنارش هیچ غلط دیگه ای نمیکنم.
من؟ ساکت میشم. میرم تو خودم و خیلی کمتر حرف میزنم خصوصا با اون شخص. زود رنج میشم و شاید اگه اوضاع خیلی خیط بشه بخوام بزنم زیر گریه فقط
کلا یه جورایی سرد میشم دیگه
فقط میدونم مطمئنا قشنگ از قیافم معلومه اون لحظه🤌🏻