Violet...!
ولی من فقط ناراحت میشم، در کنارش هیچ غلط دیگه ای نمیکنم.
من؟ ساکت میشم. میرم تو خودم و خیلی کمتر حرف میزنم خصوصا با اون شخص. زود رنج میشم و شاید اگه اوضاع خیلی خیط بشه بخوام بزنم زیر گریه فقط
کلا یه جورایی سرد میشم دیگه
فقط میدونم مطمئنا قشنگ از قیافم معلومه اون لحظه🤌🏻
Violet...!
دیگه واقعا حسش نبود ادامه بدم ولی بازم نظر بدین گوناه دارم🥲 پ.ن: انجلاس. نمیدونم یادتونه یا نه🥲
اهم اهم
یکی به یه موردی اشاره کرد
فهمیدم یادم رفته پس زمینشو عوض کنم😭🤣