هدایت شده از Hush...!
انقدر رنگ حق ساختید خب اومی حق منم حق آبیعه🗿🤣
البته زرد هم دوست دارما ولی برای من بودن زیادی گرمه😔🤌🏻😂
Violet...!
ولی من فقط ناراحت میشم، در کنارش هیچ غلط دیگه ای نمیکنم.
من؟ ساکت میشم. میرم تو خودم و خیلی کمتر حرف میزنم خصوصا با اون شخص. زود رنج میشم و شاید اگه اوضاع خیلی خیط بشه بخوام بزنم زیر گریه فقط
کلا یه جورایی سرد میشم دیگه
فقط میدونم مطمئنا قشنگ از قیافم معلومه اون لحظه🤌🏻