eitaa logo
Violet...!
30 دنبال‌کننده
159 عکس
18 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از جایِ خالی
یه دوره‌ی سمی تو زندگی من وجود داشت که استیکر همراه و مود من 😁 بود🤦🏻🙂 و در انتهای هر پیامی حتی کاملا بی‌ربط اونو میدادم😁 لطفا از یاد ببرینش😁 دارم فشاری میشم😁
Violet...!
یه دوره‌ی سمی تو زندگی من وجود داشت که استیکر همراه و مود من 😁 بود🤦🏻🙂 و در انتهای هر پیامی حتی کامل
یه دوره ای میگفتم اسمم دنیاست و فقط دوستم میدونست که با دوتا اکانت دونفرم😀 حالا چرا دنیا رو نمیدونم🤣 نکته جالب کجا بود؟ با اسم دنیا ادمین کانال دختر کفشدوزکی و پونی کوچولو بودم😭🤣💔 خدایا این سم ها رو یادم نیار😭😂 بازی هایی که اول ورودم به جی در آوردم رو یادم نیااار😭🤣🤣 خدایی چرا آدم اینقدر تباه می‌تونه باشه😭🤣 فقط اون موقعی که آخر هر پیام گل میدادیم🙂😀
هدایت شده از دفترچه سبز من.
https://eitaa.com/viokino/3543 ... ویلی سر ریپ هیچکس رو این نخندیدم ولی تو... لعنتی....... تصورشم سمه.....🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Violet...!
https://eitaa.com/viokino/3543 ... ویلی سر ریپ هیچکس رو این نخندیدم ولی تو... لعنتی....... تصورشم س
ببین سه نفر بودن اون موقع آدرین و مرینت و نمی‌دونم کی میگفتن سه قلو ان و یه روز باهم فاصله دارن انگار تولدشون ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ خرداد بود همیشه هم باهم آنلاین میشدن هنوز هم نمی‌دونم همچین چیزی می‌تونه واقعیت داشته باشه یا نه ولی وقتی به این فکر میکنم که اون سه تا ادمین کانال من و دوستم بودن...😭🤣 اون موقع نمی‌دونستم کانالا رو میشه گزارش داد و اینا یادم نمیره چجوری اسکل شدیم سر این🙂😭🤣 تازهههعه روز اولی که اومده بودم تو جی رو دیده بودی؟😭🤣 یه سلیطه بازی وخود شاخ پنداری در آوردم که اصلاا خدایا منو محو کنننن فکر نمی‌کردم کسی یادش باشه ولی چند روز پیش فهمیدم بعله کسی یادشه😭🤣 و دوستی که به خاطر جی و اینکه خیلی میرفتم اونجا باهام کات کرد😭🤣🤣🤣 خدایا اصلا بیا منو محو کن پیشی چرا نمیااای🤣💔
هدایت شده از  My safe Place🚭
ولی امروز واقعا زود بیدار شدم ساعت ۱
منی که شش و خورده ای نزدیک به هفت پاشدم:
هدایت شده از WA Status
آنجلا رو من نمی شناسم ولی .. این ترکیب رنگای این طراحی رو دوست دارم، شخصیت های مو سفید هم خیلی دوست دارم 🤏🏻
اتفاقا موقع کشیدنش یاد این افتادم که مو سفیدا رو دوست داشتی🥲
Violet...!
ببین سه نفر بودن اون موقع آدرین و مرینت و نمی‌دونم کی میگفتن سه قلو ان و یه روز باهم فاصله دارن انگ
یه بار تو جی یه جوری سر اینکه یه شخصیتی کراش منه یا کراش یکی دیگه بحث کردیم😀😭 الان واقعا مسخرسسس -این کراش منهه مال منههه +نه این کراش متن مال منههههه -اولل من کراش زدمممم +نههه مال خودمههه
این واقعا خنده داره که یه عمر بقیه رو با یه رفتاری عذاب بدی بعد بقیه رو نصیحت کنی اون کارو نکنن چون مسخرس🤦‍♀
هدایت شده از کلبه عمو کونیکو
حس میکنم فقط منم دوران جاهلی به اون صورت نداشتم😂🤏