Violet...!
https://eitaa.com/viokino/3543 ... ویلی سر ریپ هیچکس رو این نخندیدم ولی تو... لعنتی....... تصورشم س
ببین سه نفر بودن اون موقع
آدرین و مرینت و نمیدونم کی
میگفتن سه قلو ان و یه روز باهم فاصله دارن
انگار تولدشون ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ خرداد بود
همیشه هم باهم آنلاین میشدن
هنوز هم نمیدونم همچین چیزی میتونه واقعیت داشته باشه یا نه ولی وقتی به این فکر میکنم که اون سه تا ادمین کانال من و دوستم بودن...😭🤣
اون موقع نمیدونستم کانالا رو میشه گزارش داد و اینا
یادم نمیره چجوری اسکل شدیم سر این🙂😭🤣
تازهههعه
روز اولی که اومده بودم تو جی رو دیده بودی؟😭🤣
یه سلیطه بازی وخود شاخ پنداری در آوردم که اصلاا خدایا منو محو کنننن
فکر نمیکردم کسی یادش باشه ولی چند روز پیش فهمیدم بعله کسی یادشه😭🤣
و دوستی که به خاطر جی و اینکه خیلی میرفتم اونجا باهام کات کرد😭🤣🤣🤣
خدایا اصلا بیا منو محو کن پیشی چرا نمیااای🤣💔
هدایت شده از WA Status
آنجلا رو من نمی شناسم ولی .. این ترکیب رنگای این طراحی رو دوست دارم، شخصیت های مو سفید هم خیلی دوست دارم 🤏🏻
Violet...!
ببین سه نفر بودن اون موقع آدرین و مرینت و نمیدونم کی میگفتن سه قلو ان و یه روز باهم فاصله دارن انگ
یه بار تو جی یه جوری سر اینکه یه شخصیتی کراش منه یا کراش یکی دیگه بحث کردیم😀😭
الان واقعا مسخرسسس
-این کراش منهه مال منههه
+نه این کراش متن مال منههههه
-اولل من کراش زدمممم
+نههه مال خودمههه
این واقعا خنده داره که یه عمر بقیه رو با یه رفتاری عذاب بدی بعد بقیه رو نصیحت کنی اون کارو نکنن چون مسخرس🤦♀
Violet...!
حالوم زهر ماری💔
باور کن نمیتونمشون
چطور اینقدر به کسی وابسته میشین که حتی یه بار هم ندیدینش😐🙂