هدایت شده از WA Status
آنجلا رو من نمی شناسم ولی .. این ترکیب رنگای این طراحی رو دوست دارم، شخصیت های مو سفید هم خیلی دوست دارم 🤏🏻
Violet...!
ببین سه نفر بودن اون موقع آدرین و مرینت و نمیدونم کی میگفتن سه قلو ان و یه روز باهم فاصله دارن انگ
یه بار تو جی یه جوری سر اینکه یه شخصیتی کراش منه یا کراش یکی دیگه بحث کردیم😀😭
الان واقعا مسخرسسس
-این کراش منهه مال منههه
+نه این کراش متن مال منههههه
-اولل من کراش زدمممم
+نههه مال خودمههه
این واقعا خنده داره که یه عمر بقیه رو با یه رفتاری عذاب بدی بعد بقیه رو نصیحت کنی اون کارو نکنن چون مسخرس🤦♀
Violet...!
حالوم زهر ماری💔
باور کن نمیتونمشون
چطور اینقدر به کسی وابسته میشین که حتی یه بار هم ندیدینش😐🙂