سلام ملکهی زنبوری ببخشید مزاحم میشم اگه اشتباه نکنم چند روز پیش گفتی یه گیاهه که برگ داره و گل هم داره ساقه و ریشه هم داره ولی برای نیتروژن میچسبه به یکی دیگه و اینا میشه بگی برای کدوم درستون هست و درس چندم هست؟ من میخواستم تحقیق کنم در موردش و میخواستم اگه میشه اسمش رو بهم بگی که بتونم برم دنبالش چون برای درسمون نیاز دارم ممنون میشم جواب بدی مرسی😭✨
___☆