eitaa logo
شلیک غم‌.
660 دنبال‌کننده
911 عکس
9 ویدیو
4 فایل
درد فرمانده را به زانو درآورده؛ بشنو فریادهایش را. 𝖣︎𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗇︎𝗍 𝗍𝗈 𝗍𝖺𝗅︎𝗄︎ 𝗍𝗈 𝗆︎𝖾? https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_6een2a&btn=آینی
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 𝖢𝗈𝗆︎𝖾𝗅︎𝗂𝗌𝖾⁷⊙⊝⊜[چان‌توییتر‌نداره]
های یوروبون؛ آیلی از چنل کاملیز صحبت میکنه.این اولین تقدیمی مشترک ماست. قضیه چیه؟! شما تو چنل عضو میشید، این پیام رو فور میزنید تو چنلتون و... ◉اسم بایستون از بنگتن + رنگ مورد علاقتون رو میگید تا: آیلی: یک بکگراند مثل تصویر بالا و یک ادیت با توجه به بایستون بدم. هائرین: با توجه به چنلتون میگم وایب کدوم صورت فلکی رو میده و راجبش یه سری توضیحات میدم. فقط چند تا نکته: حتما توی چنل عضو باشید.ممبر ها هم میتونن شرکت کنن. فقط حتما لینک هاتون + فونت نیم چنل / اکانتتون رو توی صندوق پستی بفرستید تا برای من بیاره. •وقتی ظرفیت تکمیل شه لینک رو غیر فعال میکنم. Tag | Channel
شلیک غم‌.
کیم‌تهیونگ/مین‌یونگی/مشکی
هدایت شده از ‌ ‌𝒜ѕtrιelle
درود. جهت شرکت در تقدیمی این پیام رو فوروارد کنید و جوین بشید تا : آسمین : یک بکگراند تقدیمتون کنه آکای : یه متن مثل عکس بالا بهتون بده و درنهایت بگیم چنلتون در لحظه اول چه حسی رو منتقل میکنه. TAG | LIMIT
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
عـطرنـعـنــٰــاعHossein Sotode – Cheghad Namardan (320).mp3
زمان: حجم: 4M
همه جلادن اینجا. کجا بودی منو دق دادن اینجا.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
+لطفا بهتر شو، خوشحال باش، زندگی کن. -چرا؟ چطور مگه؟ +انقدر غم بهت نمیاد. واقعا سخته دیدنت با این حال. -بیخیال، خوبم. +آینی، هر چی که هست؛ فقط لطفا دوباره زنده شو. -گلی که پژمرده میشه، دوباره شاداب میشه؟ -نه نمیشه؛ ولی تو بشو اولین گلی که بعد از پژمرده شدن‌ش دوباره متولد شد. -من اصلا گل نیستم، خار ام. تا ابد هم محکومم به غمگین بودن.
+نمی‌خوام ادای روانشناسارو دربیا -داری انجام‌ش میدی پس ادامه نده. -نه آینی. نمی‌تونم استوری‌هات رو ببینم و هیچی نگم. نمی‌تونم تو چشم‌هات نگاه کنم و سکوت کنم. نمی‌تونم. -به چی می‌خوای برسی؟ +ترسناک شدی. خیلی ترسناک. بعضی وقتا به این فکر می‌کنم اگه پدر خدابیامرزت همین یه‌ذره اعتقاد رو تو دلت جا نمی‌داد اصلا الان اینجا بودی یا پیش بابات. -کاش پیشش می‌بودم، حالا به هر روشی. +همین. همینه که منو می‌ترسونه. نمی‌دونم دقت کردی یا نه ولی جدیدا خیلی بی‌حس شدی. کلا دیگه انگار هیچی برات اهمیت نداره. بدتر از همه‌ی اینا وقتاییه که راجب پدرت صحبت می‌کنی؛ همیشه از افعال حال استفاده می‌کنی، انگار هنوز هست. این بده، حتی اگر بیشتر ادامه پیدا کنه تبدیل به یه مشکل روانی می -ادامه ندی سنگین تری. بیشتر بخوای پیش بری بلند میشم میرم.