eitaa logo
رفیق‌شـ‌هـ🖤ـیـدم³¹³
131 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
1.2هزار ویدیو
26 فایل
﷽ ای‌جهان‌کام‌توشیࢪین‌زعسل‌خواهـدشد مجتبی‌بعد‌علی‌‌،شیࢪجمل‌خواهـدشد𖧧ִֶ࣪ بهترین‌رفیق‌شهیدم؟امام‌حسین🙂:) تولد کانال🧸:1404/4/16 پایان:ظهوࢪامام‌زمان🍀 وایبِ‌ڪـانال‌:🌱 «جایی‌برای‌عا‌شــ⭐ــقان‌شهدا✨» ڪُپی؟راحت‌باش‌اینجامال‌شهدا،ولی‌از‌ساخت‌خودم‌فور🌸
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
خیلی دوس دارم بدونم خواباییی که میبنیم به کجا وصله!:/ ینی دقیقا کی میسازشون🗿
اقای بهجت میگن خوابای شما ،شخصیت واقعی شما اینکه واقعا کی هستید! رو نشون میده 🚶🏽‍♀️
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
13.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 قابل توجه پدر مادرا بعضی از نوجوانان پیام دادن و گفتن خیلی علاقه مند هستن که در مدرسه مهدیار شو شرکت کنن ولی پدر مادرشون موافق نیستن و میگن از کجا معلوم فایده نداره❗️ یک داستان می خوام براتون تعریف کنم دل بدین👆 برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام رو لینک زیر بزن👇 https://Club.roohbakhshac.ir سوالی داری این آیدی پاسخگو👇 @Mahdyarsho_Register
سلام من یه دختر ¹¹ سالم میخوام براتون یدونه ر زندگی نامه بنویسم یروز من در فضای مجازی میچرخیدم که ناگهان یک عکس دختری با روسری عدد و چادر دیدم ازش بدون توجه گذشتم و به عکس بعدی رفتم بازم یه عکس دختر با روسری و چادر بود ازش گذشتم اما وقتی دفعه ی بعدی دوباره نگاهشون کردم دیدم نوشته شهیده ریحانه سادات ساداتی و شروع به گشتن در مورد شهیده کردم و حالا قراره بشم خادم ایشون نویسنده: 🌸فاطمه🌸 باهم برای شهیده بنویسیم
نشستم بخونم تا از این شهیده بیشتر بدونم.. یکی از خاطرات شهیده زندگی من رو عوض کرد، نوشته بود ریحانه سادات اعتکاف نمیتونست بیاد.. فقط روز آخر اومد پیش بچه ها، بچه ها بهش یه شیرینی تعارف کردند و ریحانه هم آن شیرینی رو میل کرد، ولی وقتی از مسجد برگشتیم.. دیدم ریحانه بهم پیام داده و گفته:من اعتکاف رو کامل نیومدم، ولی یه شیرینی خوردم.. میخواستم ببینم راضی هستید یانه؟ به خودم گفتم یک شیرینی ساده! ولی یک دل دریا که نمیزاشت حقی از بقیه ضایع بشه.. هر چقدر که ریحانه رو شناختم.. به خودم گفتم، چقدر می‌تونه یه انسان فرشته باشه؟ و حالا به این جمله باور پیدا کردم:خدا یکسری فرشته هارو به زمین فرستاد.. ریحانه یه فرشته بود! یه فرشته ای که اسمش رو گذاشتن شهید.. برای رفیق شهیدم.. ریحانه سادات ساداتی ارمکی✨ ؟ خاطراتمون‌با‌ارزشه‌فوروارد باهم برای شهیده بنویسیم
منم آرزوی شهادت داشتم.. مثل خیلی از دوستام که این آرزو رو داشتیم، بهش چاشنی مگه ما لیاقت داریم رو هم اضافه میکردم.. و همینطور و همینطور این رویا و آرزو برام کم رنگ تر میشد.. توی دوازده روز جنگ همه میترسیدند.. اسم تک تک شهدا که میومد بهشون یه خوش بحالت ، به آرزوت رسیدی میگفتم.. یکی از روز های جنگ، داخل یه کانالی دیدم نوشته آخرین پیام شهیده ریحانه سادات.. وارد کانال که شدم.. پیام ها عطر و بوی بهشت میداد.. انگار یه بهشت واقعی رو توی این دنیا پیدا کردم، شاید یه دختر ساده و خوش قلب این پیام ها رو گذاشته بود.. ولی در پس هر کدوم از پیام ها غرق در فکر میشدم.. یکی از پیام ها بود، نوشته بود:کاشکی ماهم شهید می‌شدیم.. مگه لیاقت داریم؟ دیدم که فقط من نبودم! فقط من و دوستام نبودیم.. ؟ خاطراتمون‌با‌ارزشه‌فوروارد باهم برای شهیده بنویسیم