سلام من یه دختر ¹¹ سالم
میخوام براتون یدونه ر
زندگی نامه بنویسم
یروز من در فضای مجازی میچرخیدم که ناگهان یک عکس دختری با روسری عدد و چادر دیدم ازش بدون توجه گذشتم و به عکس بعدی رفتم بازم یه عکس دختر با روسری و چادر بود ازش گذشتم اما وقتی دفعه ی بعدی دوباره نگاهشون کردم دیدم نوشته شهیده ریحانه سادات ساداتی و شروع به گشتن در مورد شهیده کردم و حالا قراره بشم خادم ایشون
نویسنده: 🌸فاطمه🌸
#جواب باهم برای شهیده بنویسیم
نشستم بخونم تا از این شهیده بیشتر بدونم.. یکی از خاطرات شهیده زندگی من رو عوض کرد، نوشته بود ریحانه سادات اعتکاف نمیتونست بیاد.. فقط روز آخر اومد پیش بچه ها، بچه ها بهش یه شیرینی تعارف کردند و ریحانه هم آن شیرینی رو میل کرد، ولی وقتی از مسجد برگشتیم.. دیدم ریحانه بهم پیام داده و گفته:من اعتکاف رو کامل نیومدم، ولی یه شیرینی خوردم.. میخواستم ببینم راضی هستید یانه؟ به خودم گفتم یک شیرینی ساده! ولی یک دل دریا که نمیزاشت حقی از بقیه ضایع بشه.. هر چقدر که ریحانه رو شناختم.. به خودم گفتم، چقدر میتونه یه انسان فرشته باشه؟ و حالا به این جمله باور پیدا کردم:خدا یکسری فرشته هارو به زمین فرستاد.. ریحانه یه فرشته بود! یه فرشته ای که اسمش رو گذاشتن شهید.. برای رفیق شهیدم.. ریحانه سادات ساداتی ارمکی✨
#کپي؟ خاطراتمونباارزشهفوروارد
#جواب باهم برای شهیده بنویسیم
منم آرزوی شهادت داشتم.. مثل خیلی از دوستام که این آرزو رو داشتیم، بهش چاشنی مگه ما لیاقت داریم رو هم اضافه میکردم.. و همینطور و همینطور این رویا و آرزو برام کم رنگ تر میشد.. توی دوازده روز جنگ همه میترسیدند.. اسم تک تک شهدا که میومد بهشون یه خوش بحالت ، به آرزوت رسیدی میگفتم.. یکی از روز های جنگ، داخل یه کانالی دیدم نوشته آخرین پیام شهیده ریحانه سادات.. وارد کانال که شدم.. پیام ها عطر و بوی بهشت میداد.. انگار یه بهشت واقعی رو توی این دنیا پیدا کردم، شاید یه دختر ساده و خوش قلب این پیام ها رو گذاشته بود.. ولی در پس هر کدوم از پیام ها غرق در فکر میشدم.. یکی از پیام ها بود، نوشته بود:کاشکی ماهم شهید میشدیم.. مگه لیاقت داریم؟ دیدم که فقط من نبودم! فقط من و دوستام نبودیم..
#کپي؟ خاطراتمونباارزشهفوروارد
#جواب باهم برای شهیده بنویسیم
با اینکه فقط ۱۴ سالش بود...
سفیر بینهایتی هم شده بود!
از اسکرینشات کانالش معلومه دلش میخواسته دل بچههای بیشتری به بینهایت وصل بشه. :)
ـ شهیده ریحانه سادات ساداتیارمکی؛
دخترِ دانشمند شهید دکتر سیدمصطفی ساداتی
♾
فاطمه سادات حفظ حجاب را بسیار مهم میدانست و از سن کم به رعایت حجاب خود پایبند بود
🌿|به گفته مادربزرگ شهیده
🌱 @Weykhva313
{رفیق شــــ🖤ــیدم³¹³}
بسم رب الشهدا و صدیقین 🌱
پارت ۱
مقدمه و معرفی نامه🌸
#از_ریحانهبرامبـــگو
۸ خرداد ماه سال ۱۳۹۰ ، یک روز گرم بهاری بود.روزی بود که ریحانه سادات به دنیا اومد. درسته منظورم شهیده ریحانه سادات ساداتیه، همون دختری که الان رفیق شهید خیلیامونه.
ریحانه سادات خواهری کوچک تر از خودش به اسم فاطمه سادات داشت. خواهری که الان با هم، کنار هم توی بهشتن. آره درسته، منظورم همون دو خواهریه که الان معروفن به خواهران بهشتی.
از سید علی که دیگه نگم، سید علی منظورم برادر این دو خواهره بهشتیه. سید علی همونی که از بچگی میگفت:من حاج قاسمم، من ی روزی اسرائیل رو نابود میکنم.
ریحانه سادات عاشقانه خواهر و برادرش رو دوست داشت. عاشقانه به همه محبت میکرد. ریحانه سادات عاشقانه حجابش رو دوست داشت. ریحانه سادات همیشه میگفت: من حتی اگه لازم باشه به خاطر چادرم از آدما میگذرم دیگه اردوی سمپاد که چیزی نیست، اردوی سمپاد اردویی بود که قرار بود ریحانه سادات و دانش آموزای دیگه برن که تو مدرسه گفته بودن؛باید با لباس فرم بیاید، حق چادر سر کردن ندارید،اما ریحانه سادات پای حرف خودش موند و گفت من بدون چادرم هیچ جا نمیام ،این شد که مدرسه تسلیم خواسته ی ریحانه سادات شد و ریحانه سادات با چادرش به اردوی علمی سمپاد رفت...
ادامه دارد....
🕊"| #روایتیازجنسنوروپرواز
#کُپي: ×
___________________
🇮🇷"شهیدهریحانهساداتساداتی"
🌱 @Weykhva313
{رفیق شــــ🖤ــیدم³¹³}
فاطمه سادات حفظ حجاب را بسیار مهم میدانست و از سن کم به رعایت حجاب خود پایبند بود.
🪴|نقل از مادربزرگ شهیده
#از_فاطـمهبرامبـگو
___________
🇮🇷#"شهیدهفاطمه ساداتساداتی'
🌱 @Weykhva313
{رفیق شــــ🖤ــیدم³¹³}