یه سال دیگه هم گذشت
یه سال با همه خوبیا و بدیاش گذشت
از ادمای سمیِ زندگیم فاصله گرفتم
به خیلی چیزارسیدم ، ازخیلی چیزا دور شدم
نمیدونم اون چیزی که میخواستم شد یا نه
ولی بالاخره یه سال گذشت
با همه تلخیا و شیرینیاش..
و اینك دهـمِ مهـر ماھ ِیكهزار و چهارصد و سه ، تولدم مبارك 🤍🤌🏻 .