دارم ی کار فوق العاده مفیدی میکنم /
ادما رو ب دو دسته تبدیل کردم ؛
از دسته اول بدم میاد ؛
از دسته دوم متنفرم .
شما جایی رو امضا نکردین که همه آدمای دور و اطرافتون؛از عقایدتون و سَبکِ زندگیتون راضی باشن؛شما یکبار زندگی میکنید و حق شماست که نسبت به نظر دیگران بیاهمیت باشید و فقط حالِ خوبِ خودتون براتون مهم باشه .
خیلی از آدمای گذشتت، یه ورژن ازتورو میشناسن که حتی دیگه وجود نداره ؛
رشد کردن خیلی قشنگه..
این حالتی که گاهی نه گوشیتو میخوای نه میتونی بزاریش کنار نه حوصله داری نه اعصاب نه میتونی بنویسی نه میتونی حرف بزنی ؛ فقط لش میکنی خیره میشی به یه جاهایی مثل گوشی و دیوار ، خیلی حالت رو مخيه واقعن .🦦