از یک جایی به بعد میفهمی که "پذیرش" مهمترین چیزه.
پذیرش غمها؛ پذیرش از دست دادنها؛ پذیرش تنهایی؛
پذیرش واقعیتهایی که نمیشه تغییرشون داد و در نهایت؛
پذیرش همون چیزی که هستی .
چقدر خوبه که یادگرفتم منت بودن ادما رو نکشم ؛
جدا از این یاد گرفتم وقتی ی دوستی ای میخواد ب پایان
برسه سعی میکنم ب بهترین نحو تموم شه .