خیلی از آدمای گذشتت، یه ورژن ازتورو میشناسن که حتی دیگه وجود نداره ؛
رشد کردن خیلی قشنگه..
این حالتی که گاهی نه گوشیتو میخوای نه میتونی بزاریش کنار نه حوصله داری نه اعصاب نه میتونی بنویسی نه میتونی حرف بزنی ؛ فقط لش میکنی خیره میشی به یه جاهایی مثل گوشی و دیوار ، خیلی حالت رو مخيه واقعن .🦦