تاحالاتوخواباسترسداشتین؟
یکیازعجیبترینوبدترینحساییهکهتجربهکردم؛
نمیدونمچجوریتوضیحشبدمولییهجوریهکهکاملاخوابی
ولیهمهچیزومیفهمیواسترسداری.
یه وقتایی کم میارم ؛نسبت به زندگی ،خانواده ،دوست ،ادما ،رفیق
اما با خودم میگم نه نباید کم بیاری که ؛ همشون میگذره
مگه تا الان نتونستی تحمل کنی ؟ پس از این بعد هم قطعا میتونی
تو نیازی نداری به اینکه خودتو به دیگران ثابت کنی .
همشون یه روزی ب اشتباهاتی که به روشون نیاوردی پی میبرن
به حرف هایی که دلت میخواست بهشون بزنی و نزدی پی میبرن
به رفتار زشتی که باهات داشتن پی میبرن ؛ مطمئن باش .
به عنوان کسی که نمیتونه ساعت خوابشو کنترل کنه نمیدونم چجوری قراره زندگیمو کنترل کنم.