شاید بزرگترین پیشرفتی که تو زندگیم داشتم اینه که دیگه هیچ شخصی نمیتونه ناراحتم کنه، حتی اونایی که فکر میکردم هیچوقت نمیتونم ترکشون کنم.
درست وسطِ زندگی نشسته ایم ؛
صبور، غمگین، امیدوار، خسته و ادامه دهنده و ادامه دهنده .
امید، چیز عجیبیه یهو میبینی از وسط یه لجن زار و تاریکی مطلق بیرونت میکنه و پرتت میکنه تو نوری عمیق ؛