این حالتی که گاهی نه گوشیتو میخوای نه میتونی بزاریش کنار نه حوصله داری نه اعصاب نه میتونی بنویسی نه میتونی حرف بزنی ؛ فقط لش میکنی خیره میشی به یه جاهایی مثل گوشی و دیوار ، خیلی حالت رو مخيه واقعن .🦦
هرکاری میکنین نزارین کسی حس مزاحمت کنه ؛ به جرعت میتونم بگم چرت ترین و مزخرف ترین حسیه که یه آدم میتونه تجربه کنه.