هرکاری میکنین نزارین کسی حس مزاحمت کنه ؛ به جرعت میتونم بگم چرت ترین و مزخرف ترین حسیه که یه آدم میتونه تجربه کنه.
حس میکنم تعادل احساساتم از بین رفته ؛
یا انقدر بی حس و ریلکسم که چیزی نمیتونه
عصبی و ناراحتم کنه یا انقدر حساسم که
کوچکترین چیزی عصبیم میکنه
حد وسطمو گم کردم...
کاش میشد آدم هروقت از دست خودش خسته شد ؛ خودش و یجا جا بزاره و برای همیشه بره دنبال یه زندگی جدید.