یه وقتایی زندگی به کـآم نیست ؛
که اگه این روند ادامـه پیدا کنه،
چیزی از مـا باقی نمی مونه ..
به نـظرم باید یـآد بگیریم با شرایط کنـار بیایم،
بعضی خاطـرات رو رهآ کنیم و با خودمـون صلـح کنیم،
شاید ایـن تنهـا راهی باشه که بتونیـم به خودمـون کمـک کنیـم
و کـمی آرامـش رو به روح و جـسم مـون تـزریق کنیــم .
یه وقتایی یه سری چیزا میشنوم
که اصن شک میکنم که گوشام اونارو شنیده ..
دیگه چه برسه به باورش
امیـدوارم یـه روزی بـه جایـی برسـید که
از تـه ِدل لبخـند بـزنید ُبگـید اخیـش بـلاخره شد؛