یه وقتایی یه سری چیزا میشنوم
که اصن شک میکنم که گوشام اونارو شنیده ..
دیگه چه برسه به باورش
امیـدوارم یـه روزی بـه جایـی برسـید که
از تـه ِدل لبخـند بـزنید ُبگـید اخیـش بـلاخره شد؛
عصبانیتم کوتاهه،
ولی اگه دلخور بشم؛
نه داد میزنـم، نه مـیرم،
نـه توضـیح میـدم،
فقـط آروم عـقب میکشم و
اونجـا جـاییه که دیگه هیچـی
مثـل ِسـابق نمیشه.
خب ..
یه سـال از بودن ِاین چـنل میـگذره ؛
تو این مدت چیز های زیادی یـاد گرفتم
به همراه ِکلی تجربه که سعی کردم
با نوشـته هام اون هارو باهاتـون در میون بذارم.