هدایت شده از باع؛
شب قدر ِامسال انگار که فرق داره ،
نمیدونم چجوری بگم ، ولی فرق داره.
خب راستش پارسال تو همین شبا
خیلیا عزیزای ِدلشون کنار شون بودن
تو سفرهی ِسحری شون بودن
افطار ِدم اذانشون بودن
اما افسوس که امسال نیستن ،
نمیدونیم سال ِدیگه این شبا باشیم یا نه
نمیدونیم عزیزانمون کنارمون باشن یا نه
پس ازتون میخوام که ؛
قدر تک تک آدمای زندگیتون و بدونید
حالا اگه به هر دلیلی تو دلتون ازشون ناراحتید
برید بغلشون کنید و بهشون بگید
چقدر براتون عزیزن و قلبن ببخشیدشون.
خلاصه که قدر خودتون و این شبا رو خیلی بدونید.