در تیره ترین حالت ممکن هم ؛ ترجیح میدم لبخند بزنم تا فقط به زندگی نشون بدم با آدم بدی در افتاده .
از اینکه اخلاقم تغییر کرده و آدما مثل قبل برام اهمیت ندارن ؛ از اینکه بابت هر چیزی مثل قبل گریه نمیکنم و ناراحت نمیشم ؛ از اینکه قابلیت اینو دارم برعکس چند ماه پیشم ، آدمارو به راحتی کنار بذارم ؛ از اینکه قلبم مثل سنگ میشه به مرور ؛ از اینکه دنیا و آدماش روز به روز برام بی اهمیت تر میشن ؛ از اینکه وقتم رو صرف آدمای بیخود نمیکنم ؛ عمیقا خوشحالم.
به نظرم پذیرفتن خیلی مهمه؛
بپذیریم که یه چیزی تموم شده،
بپذیریم فلان جا اشتباه کردیم،
بپذیریم که فلان جا حق داشتیم،
بپذیریم یه سری چیزا همینه که هست،
بپذیریم برای یه سری چیزا باید تلاش کرد و جنگید،
پذیرفتنِ موقعیت و طبق اون رفتار و احساس کردن خیلی مهمه.
اینو بدونین ک هر چقدر به یه نفر نزدیکتر باشین ، تاثیر حرفهاتون رو اون شخص بیشتره .