خانهی همسایه آتش گرفت
و ما سوختیم
در دود و خاکستر
ما سوختیم
در طوفان و دریا
ما سوختیم
در نداری و برادری
ما سوختیم
کاش بیشتر نگاهش میکردم
کاش به دستاش بیشتر خیره میشدم
کاش به حرفاش با دقت بیشتری گوش میدادم
کاش فقط بهش گوش میدادم
فقط نگاهش میکردم
فقط براش صبر میکردم
تا فقط اون باشه.. در من. در زندگیم. تصویری که میبینم، صدایی ک میشنوم، اشکی ک میریزم...