دیگه نمیخوام هیچی بخورم
از خوردن قرصای بزرگ و بیریخت میلیونی ک هیچ فایده ای برام نداشتن بدم میاد دیگه نمیخورم از سرمهایی که فقط جای سوزنشون دستامو کبود میکنن و اثری از بهبودی تو بدنم ندارن بدم میاد
از اینکه انقدر دارم بخاطر دوباره درست نفس کشیدن و زندگی کردنم به خانوادم آسیب میزنم... خجالت میکشم...