eitaa logo
دانلود
دیگه نمی‌خوام هیچی بخورم از خوردن قرصای بزرگ و بی‌ریخت میلیونی ک هیچ فایده ای برام نداشتن بدم میاد دیگه نمیخورم از سرم‌هایی که فقط جای سوزنشون دستامو کبود میکنن و اثری از بهبودی تو بدنم ندارن بدم میاد
کاش تموم بشه...
از اینکه انقدر دارم بخاطر دوباره درست نفس کشیدن و زندگی کردنم به خانوادم آسیب میزنم... خجالت میکشم...
دوستون دارم عاشقانه دوستون دارم... با تمام همین قلب بی‌جونم دوستون دارم...
بهترین رفیقم با مامانش اومدن خونمون و حال من شده حالِ خوبِ زینبِ چندماه قبل...🥲
وای ضحا عاشقتم داداشم😭 ژتتیتیاعیاسااستیتتیتصتستیتی بلوبری💙
داداش امیدوارم خوشت اومده باشه😭 وای من الان ذوقم با یکم زینب🥲