شکارگاهِ Zed
شاید بگید الان چطور پیام میدم اگر نت ندارم
جواب اینه که به بابام وصلم☝️
این هفته رو به خوبی و خوشی تموم کنم و زنده از این ترم بیام بیرون قول میدم دیگه از ترمِ بعد همه چی رو نذارم برای دقیقهی ۹۰
شکارگاهِ Zed
فکرکنم حسِ لامسهام توی انگشتِ شستم رو از دست دادم
من موقع تحویل ژوژمان :
شکارگاهِ Zed
این هفته رو به خوبی و خوشی تموم کنم و زنده از این ترم بیام بیرون قول میدم دیگه از ترمِ بعد همه چی رو
هرسال همین حرف و به خودم میزنم😂🤡
شکارگاهِ Zed
این هفته رو به خوبی و خوشی تموم کنم و زنده از این ترم بیام بیرون قول میدم دیگه از ترمِ بعد همه چی رو
از بس جملهبندیم داغون بود ویرایشش کردم😂😭