شکارگاهِ Zed
میگم چرا پیامهام اینقدر خوب و سریع و راحت ارسال میشه نگو به جای وای فایِ خانهمون که تموم شده به ای
تا وصلم شما ۸۰ نفر حرفی چیزی ندارید توی ناشناس بزنید؟
هدایت شده از ⋆Rosalina's hunting hut⋆
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
شکارگاهِ Zed
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨 🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨 🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس
×https://eitaa.com/ZedSlaughterhouse/9295 زمانی که حال خوبی ندارم و نمیتونم با کسی صحبت کنم رو میارم به چنلام یا دیلیت میکنم یا از چنلای بقیه لف میدم یا میفروشم سابقه ام خرابه متاسفانه و یه چنل دیگه رو هم با اینکه بالای یه کا بود ممبراشونو ریمو کردم دیلیت کردم و بعد حالم یکم بهتر میشد واسه قبلی ها احساس پشیمونی دارم ولی برای کبابی متاسفانه نه🤣 احساس میکنم یه بار بزرگی از غم و ناراحتی که اونجا چشمم بهش میخورد از بین رفت #زهرابدونکبابی
+عجب💔منم وقتی ناراحت باشم گاهی به فکرِ این میافتم که شکارگاه رو نابود کنم مثلِ خانهام ولی بعد یادِ بچهها میافتم میگم نه زندهام نمیذارن ولش کن😂🤣😭ولی از کانالهای بچهها هر چقدر هم حالم بد باشه نمیتونم لفت بدم اصلا و ابدا دلم نمیاد😭😭دوستشون دارم خیلی خیلی خیلی زیادددددددددددد😭😭😭
شکارگاهِ Zed
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨 🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨 🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس
×سلام 💞 https://eitaa.com/ToLiveDeliberately/2316 اینجا رو اگه ندیدی ببین و مراقب خودت باش بوس
+سلام زیبا✨
هدایت شده از ژانوس ؛
زهرا اعصاب ندارم میگیرم کتک میزنم عه.
با این که خودم زیاد ایتا نمیام وقتی نبودی نبودنت کاملا حس میشد
شکارگاهِ Zed
×سلام 💞 https://eitaa.com/ToLiveDeliberately/2316 اینجا رو اگه ندیدی ببین و مراقب خودت باش بوس +سلا
خیلی ممنونم مشکی جونم😭💞💞💞💞💞
بچهها تا به مادر وصلم حرفی چیزی دارید تو ناشناس بزنید(البته احتمالا فردا نتِ وای فای وصل میشه ولی چون میخوام پیش دستی کنم و کلی فیلم و سریال دانلود کنم اونم زود تموم میشه دوباره😂🤣😭)