eitaa logo
ضحـیٰ²¹³
471 دنبال‌کننده
355 عکس
71 ویدیو
0 فایل
#ابناء‌الحیدر [الٰهی؛ إِسْتَعْمِلْنیٰ لِماٰ خَلَقْتَنی لَهُ] به برگه شجره نامه ام نوشته شده: حلال‌زاده‌‌غلامی، زِ دودمان نجف.. نشر مطالب؟ باذکر استغفار . موقوفه‌ی؛مادرم‌،حضرت‌ِزهراء . فی‌آغوشِ‌الله .
مشاهده در ایتا
دانلود
شاه رفت خمینی برگشت. و مردم ایران الله اکبر سر دادند و به دنیا گفتند خدای ما از تک تک ظالمان و قدرتمندان جهان بزرگ‌تر است!
اینگونه که جارو هست، برف نیز بر سر همان کاشی نقش بسته، اما دیگر او نیست . . حاجاقا هارداسان؟(:
ضحـیٰ²¹³
اینگونه که جارو هست، برف نیز بر سر همان کاشی نقش بسته، اما دیگر او نیست . . حاجاقا هارداسان؟(:
؛ عکس‌هایش را که می‌بینم، با سر و روی خاکی، وسط حلقه‌های فشرده‌ی مردم.. با خودم می‌گویم: آقا شما 'رئیس' نبودی، رفیق بودی
اگر نیستیم چون نزدیک ولادت مولاست، عید ِهمه‌ست .. نشستن را چه سود ؟ فعال باشید .
اوقاتی خوش تر نیست که بگذره با رفیق جماعت🤍 📍طریق‌المهدی
ضحـیٰ²¹³
اوقاتی خوش تر نیست که بگذره با رفیق جماعت🤍 📍طریق‌المهدی
چقدر خوبه که با رفقا سجده کنیم رو تربت کاشی حرم..
به صورت هم لبخند می‌زنیم. چشم‌هایمان را پایین می‌اندازیم. بغض چهارراه گلویمان ایستاده و راه‌بندان کرده. شیرینی تعارف می‌کنیم. می‌خندیم. مراقبیم صدایمان نلرزد. یکی بلند می‌خواند و همه کف می‌زنند، کِل می‌زنند «تو می‌آیی و همه دنیا بوی گل می‌گیره و تو می‌آیی و دیگه غم سراغ دل نمیره..». هم‌خوانی می‌کنیم. به هم مژده می‌دهیم که آمده‌ای. آمده‌ای و نرفته‌ای. و این جگر ما را آتش می‌زند. آمده‌ای و هنوز هستی، پس قاعدتا روضه‌ی نبودن نباید درکار باشد. پس چه کسی تو را از ما گرفته، جز خود ما؟! امشب شب میلاد توست. آدم از عزیزش دور باشد، غمش را داشته باشد، باز هم هیچ نمی‌گوید. به مهمان‌ها لبخند می‌زند و به روی خودش نمی‌آورد. امشب همه‌مان همین گونه‌ایم.. مثل سال قبل، مثل سال‌های قبل.. |
عزیز همه، این‌جا تا چشم می‌چرخد خیابان‌ها آذین شده‌اند، شمع برای تولدت چیده‌اند و سور می‌دهند. این‌جا همه هستند، الاّ تو
نور علی نور بود .
توسل میکنم بر تو، برای تو که شاید ببینمت، این چرخه‌ دوری تموم بشه آروم اشکام رو کنار می‌زنم فراق رفع بشه که حاصل سرانجامی از روی ماهِ وصال تو. دوباره تموم شد احساس می‌کنم نوشتن و پاک کردن، مرور خاطرات اذیتم میکنه. حالا با دلتنگی اشکام رو پاک می‌کنم و میگم " سلام علی آل یاسین ".
نشستن‌ِ‌ روی‌ فرش‌ُ دل‌ سیر گوش‌ کردن روضه‌ های‌ فاطمیه‌،.. یه‌دعوته اونم‌ از‌ طرف‌ امام‌حسین‌، اونایی‌ که‌ ارباب‌ قبولش‌ داره‌ُ‌، رفیقِ‌ دعوت‌ میکنه‌ به‌ روضه‌هایِ‌ مادرش (:
چقدر خوبه كه‌تو این دنیا دلم خوشه به روضه هات آخه وقتی باهات حرف میزنم آروم میشم ، عزیزِ دلم . [یازهرا مادر ..]